اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ورود ستاد اجرایی فرمان امام برای راه‌اندازی دو کارخانه تعطیل‌شده

احیای دو کارخانه نیمه‌تعطیل و نیمه‌کاره قند یاسوج و آب‌معدنی سی‌سخت در دستور کار ستاد اجرایی فرمان امام قرار گرفت.

ورود ستاد اجرایی فرمان امام برای راه‌اندازی دو کارخانه تعطیل‌شده

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده سی‌سخت و در پایان سفر یک‌روزه خود به کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری جلسه با مقامات استانی، اظهار کرد: کارخانه آب‌معدنی سی‌سخت که حدود ۵، ۶ هزار نفر و تقریباً اکثریت اهالی این منطقه هم در تعاونی آن سهم دارند به دلیل برخی مشکلات نیمه‌کاره رهاشده، ستاد اجرایی فرمان امام کمک خواهد کرد تا این مجموعه راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به تعطیل شدن کارخانه بزرگ قند یاسوج در سال‌های اخیر، گفت: مشکلات حقوقی، فنی و مالی کارخانه بزرگ قند یاسوج که در تملک یکی از بانک‌ها است را هم بررسی کردیم، حقیقتاً مشکلات این مجموعه بسیار پیچیده و سخت شده اما با تمام توان به دولت کمک خواهیم کرد تا چرخ این قطب اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد هم شروع به چرخیدن کند و تعداد بالایی شغل ایجاد شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام افزود: البته با توجه به مسائل حقوقی موجود، سایر دستگاه‌ها هم باید در این زمینه همکاری ویژه کنند.

به گزارش فارس، در پایان این سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان از بخش‌های مختلف قرارگاه امدادی و جهادی ستاد اجرایی و کاروان سلامت و ارائه خدمات درمانی و امدادی به مردم زلزله‌زده بازدیدی به عمل آورد.

انتهای پیام/س/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول