اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

متهمان پرونده سرقت‌های سریالی آهن‌آلات با تیراندازی پلیس زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری سه متهم پرونده سرقت‌های سریالی آهن آلات خبر داد که در برابر ماموران انتظامی جولان و مقاومت می‌کردند.

متهمان پرونده سرقت‌های سریالی آهن‌آلات با تیراندازی پلیس زمین‌گیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس صارمی ساداتی اظهار کرد: گزارش چند فقره سرقت آهن‌آلات از انبارهای مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد پلیس را برآن داشت طرح ویژه‌ای را برای پیگیری سریع این پرونده‌ها در دستور کار خود قرار دهد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تیم‌های تجسس کلانتری سپاد در اجرای این طرح ضربتی با گسترش دامنه کنترل و مراقبت‌های پوششی به سرنخ‌هایی دست یافتند که ردپای متهمان سرقت‌ها را به یک انبار ضایعاتی می‌کشاند.

وی ادامه داد: پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی و با همراهی ۲ تن از شاکیان پرونده وارد عمل شد و یک دستگاه خودروی سواری پراید را در حال خروج از انبار مذکور و یک خودروی وانت بار را با ۸۰۰ کیلو لوله داربست و ۳ توپ لوله آب که قصد ورود به محل داشت را توقیف کرد.

صارمی ساداتی خاطرنشان کرد: در این لحظه یکی از متهمان به سمت ماموران انتظامی حمله‌ور شد و قصد مقاومت در برابر مردان قانون را داشت که پلیس اقدام به تیراندازی هوایی کرد، اما او همچنان جولان می‌داد که یک تیر به سمت زمین شلیک و به سمت پای چپ متهم کمانه کرد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با دستگیری ۳ متهم، جوانی که مجروح شده بود بلافاصله به مرکز درمانی انتقال یافت و در بازرسی از انبار مذکور نیز مقادیر زیادی آهن‌آلات، لوازم خودرو، دوچرخه و دیگر وسایل سرقتی کشف شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول