اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

ویژه برنامه رادیو پیام برای روز پدر/ اجرای برنامه از خانه سالمندان کهریزک

شبکه رادیویی پیام ویژه برنامه متنوعی را به ناسبت میلاد امیرالمومنین (ع) و روز پدر تدارک دیده است.

ویژه برنامه رادیو پیام برای روز پدر/ اجرای برنامه از خانه سالمندان کهریزک

به گزارش خبرگزاری فارس، قاسم افشار و علیرضا وکیلی منش خوانندگان پاپ و سنتی به مناسبت روز پدر در ویژه برنامه «پدر من» رادیو پیام اجرای زنده دارند.

این ویژه برنامه از ساعت10 الی12 روز چهارشنبه 6 اسفند همزمان با شب ولادت با سعادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و روز پدر از محل خانه سالمندان کهریزک با رعایت  دستورالعمل های بهداشتی در فضای باز بصورت زنده پخش می شود.

این ویژه برنامه از بخش های متنوع و جذابی تشکیل شده که با حضور هنرمندان و خوانندگان موسیقی سنتی و پاپ لحظات شاد و به یادماندنی برای پدران سرزمینمان ثبت خواهد کرد.

در این ویژه برنامه قاسم افشار و علیرضا وکیلی منش خوانندگان پاپ و سنتی محبوب کشور اجرای زنده موسیقی خواهند داشت. این ویژه برنامه با اجرای فاطمه عباسی و تهیه کنندگی مهدی ساعی به روی آنتن می رود.

شنوندگان رادیو پیام می توانند ضمن دریافت برنامه از گیرنده رادیو به صورت زنده و تصویری این برنامه را از سایت رادیو پیام و اپلیکیشن ایرانصدا دریافت کرده و تصاویر ارسالی خود را با نام خودشان در رادیونمای رادیو پیام و آوا مشاهده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول