اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

باخت قمی‌ها به سردار جنگل

تیم فوتبال سوهان محمد قم در دیداری فوق‌العاده حساس از رقابت‌های باشگاهی کشور جام آزادگان برابر سردار جنگل صومعه‌سرا تن به شکست داد.

باخت قمی‌ها به سردار جنگل

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال سوهان محمد قم که سه هفته متوالی روی نوار پیروزی گام بر می‌داشت و خود را از رتبه یازدهم جدول 13 تیمی گروه دوم مرحله مقدماتی فصل جاری رقابت‌‌های لیگ آزادگان به مکان سوم رسانده بود، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای خود مغلوب شد.

شاگردان علیرضا خلجی‌نیا که برای رویارویی با سردار جنگل صومعه‌سرا در هفته هشتم مرحله گروهی لیگ آزادگان به خانه حریف رفته بودند، در پایان 90 دقیقه رقابت یک نتیجه غیر منتظره کسب کردند و با سه گل در این دیدار مغلوب شدند، مسابقه‌ای که کسب حداقل امتیاز از آن برای نماینده قم اهمیت زیادی داشت.

با این حال سوهان محمد قم هنوز چیزی را از دست نداده و با توجه به اینکه از 7 بازی 12 امتیاز دارد و پنج بازی دیگر تا پایان مرحله گروهی لیگ آزادگان پیش‌رو دارد، باید تمام توان و انرژی خود را به کار گرفته و از 15 امتیازی که در این بازی‌ها توزیع می‌شود، حداکثر امتیاز را برای کسب یکی از دو سهمیه صعود به مرحله بعد کسب کند.

فوتبالیست‌های سوهان محمد قم باید در هفته آتی رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال ایران جام آزادگان در ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم به مصاف تیم آلومینیوم پارس ساوه بروند، مسابقه‌ای که برای شاگردان خلجی‌نیا فوق‌العاده سه امتیاز آن حائز اهمیت است و نباید مقابل این تیم پائین جدولی‌ لغزشی نشان بدهند.

در جدول رده‌بندی گروه دوم از مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال ایران جام آزادگان تیم شهید اورکی اسلامشهر با 16 امتیاز صدرنشین است، تیم ستارگان مردان پاشا البرز با 14 امتیاز در رده دوم جای دارد و تیم سردار جنگل صومعه‌سرا با کسب 13 امتیاز رده سوم را در اختیار دارد در حالی که سوهان محمد قم با 12 امتیاز چهارم است.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول