اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

تزیینات حرم علوی در آستانه میلاد امیرالمؤمنین (ع)+فیلم

با وجود اعمال محدودیت به دلیل شیوع کرونا و ممنوع بودن برپایی جشن مردمی در نجف اشرف، حرم علوی در آستانه میلاد امیرالمؤمنین (ع) گل‌آرایی و تزئین شد.

تزیینات حرم علوی در آستانه میلاد امیرالمؤمنین (ع)+فیلم

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، در آستانه میلاد امیرالمؤمنین (ع) حرم علوی با پارچه‌های سبز و سفیدرنگ مزین به نام و القاب امام علی (ع) تزئین شد.

با وجود اعمال محدودیت در نجف اشرف و ممنوع بودن برپایی مراسم جشن میلاد امام علی (ع) در حرم آن حضرت، متولیان حرم طبق روال هر ساله اقدام به گل آرایی حرم مطهر علوی کردند و با بیش از دو هزار شاخه گل طبیعی ایوان نجف را تزئین کردند. همچنین قرار است فردا ضریح امام علی (ع) را نیز با گل‌های طبیعی تزئین کنند.

 

گل‌آرایی حرم علوی به مناسبت میلاد امیرالمؤمنین (ع)

با توجه به شیوع کرونا، منع تردد در عراق اعمال شده است و امکان تشرف زوار سایر شهرها به نجف اشرف همزمان با میلاد امام علی (ع) وجود ندارد. اما برخی از مردم عراق از راه‌های دور و نزدیک با پای پیاده عازم نجف اشرف هستند.

علاوه بر این، امسال به دلیل شیوع کرونا حرم مطهر علوی خلوت شده و حتی در ساعاتی از شب فقط خادمان آن حضرت در حرم حضور دارند و ایوان نجف هم خالی از زائر شده است.

در ادامه تصاویری از حرم مطهر امیرالمؤمنین (ع) در آستانه میلاد آن حضرت را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول