اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

لزوم پرداخت به موقع حقوق و عیدی کارگران هفت‌تپه

استاندار خوزستان گفت: بحث ما در خصوص شرکت هفت تپه این است که حقوق، عیدی و پاداش کارکنان طبق روال و به موقع پرداخت شود.

لزوم پرداخت به موقع حقوق و عیدی کارگران هفت‌تپه

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، قاسم سلیمانی‌دشتکی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه شش دستور در ارتباط با مشکلات کارگاه‌های تولیدی استان خوزستان وجود داشت که برخی از مشکلات مربوط به واحدهای تولیدی با بانک‌های عامل بود.

وی افزود: چند مورد از این مشکلات، قضایی شده است که صحبت‌های لازم با دستگاه قضا برای نتیجه‌گیری به منظور حل مشکلات انجام شد. در برخی از موارد نیز در این جلسه با بانک‌های عامل صحبت انجام شد تا رفع مشکل شود.

استاندار خوزستان گفت: مواردی از مشکلات میان واحدهای تولیدی و سازمان تامین اجتماعی وجود داشت و قرار شد آنچه در اختیار استان است، حل شود و آنچه که نیاز به مکاتبه دارد نیز از سوی سازمان تامین اجتماعی خوزستان پیگیری شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از موارد مطرح‌شده در جلسه، مربوط به واگذاری زمین به مجموعه فولاد بود که باید توسط اداره‌کل راه و شهرسازی انجام شود که با صحبت‌های انجام‌شده، این کار به سرعت اجرایی خواهد شد.

قاسم سلیمانی دشتکی تصریح کرد: امیدوارم همه مدیران با دید باز به دنبال قوانین و دستورالعمل‌هایی باشند که به سود مردم، تولید، توسعه و اشتغال است و به دنبال گره برای مردم نباشند.

وی بیان کرد: دولت نیاز به حمایت ندارد زیرا دولت به دنبال خدمت به مردم است و مدیران هر چیزی که فکر می‌کنند به سود مردم است را اگر قانون اجازه می‌دهد، انجام دهند.

سلیمانی‌دشتکی با بیان اینکه از مدیران استان خوزستان می‌خواهم کلمه را در جلسات مطرح و باز نکنند، گفت: مدیران تا جایی که می‌توانند به دنبال گره‌گشایی باشند و هرجا که نتوانستند، من به عنوان استاندار به آن‌ها کمک خواهم کرد تا مشکلات را در سطح ملی حل کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت شرکت نیشکر هفت تپه افزود: در چند روز گذشته جلسات خوبی با دستگاه قضا، در زمینه شرکت نیشکر هفت‌تپه داشته‌ایم و با مدیران شرکت نیز صحبت‌هایی داشته‌ایم.

استاندار خوزستان گفت: بحث ما این است که حقوق، عیدی و پاداش کارکنان طبق روال و به موقع به آن‌ها پرداخت شود و مانعی برای آن ایجاد نشود.

وی افزود: علاقه‌مند هستیم سایر کارخانه‌هایی که در مجموعه شرکت نیشکر هفت تپه وجود دارند در سایه آرامش، به تولید برسند.

سلیمانی‌دشتکی تصریح کرد: امیدواریم حکم صادره دستگاه قضا، به نفع تولید و اشتغال باشد تا کارگران با آرامش به حقوق خود برسند و مشکلی برای ادامه کار نداشته باشند هر چند من موافق دولتی بودن هیچ کارخانه‌ای نیستم.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول