اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ورود سامانهٔ بارشی به قزوین از فردا

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: پدیدهٔ غالب امروز در استان قزوین وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید است و برای ارتفاعات شمالی نیز بارش پراکندهٔ برف را خواهیم داشت، فردا یک سامانهٔ بارشی بسیار ضعیف وارد استان می‌شود که در ارتفاعات شمالی و بخش‌هایی از نیمهٔ جنوبی استان منجر به بارش پراکندهٔ برف می‌شود.

ورود سامانهٔ بارشی به قزوین از فردا

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مریم بهروزی، کارشناس هواشناسی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: پدیدهٔ غالب امروز در استان قزوین وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید است و برای ارتفاعات شمالی نیز بارش پراکندهٔ برف را خواهیم داشت.

وی افزود: فردا یک سامانهٔ بارشی بسیار ضعیف وارد استان می‌شود که در ارتفاعات شمالی و بخش‌هایی از نیمهٔ جنوبی استان منجر به بارش پراکندهٔ برف می‌شود.

این کارشناس هواشناسی اظهار کرد: روز جمعه و شنبه جوی پایدار را در استان خواهیم داشت و به لحاظ دمایی نیز تا روز شنبه کاهش دما را در استان داریم.

بهروزی در ادامه عنوان کرد: شب گذشته کمینه دمای قزوین 2 درجهٔ سانتی‌گراد زیر صفر بود و ظهر روز گذشته نیز بیشینه دمای قزوین به 13 درجهٔ سانتی‌گراد رسید.

این کارشناس هواشناسی در پایان بیان کرد: گرم‌ترین نقطهٔ استان طی 24 ساعت گذشته، قزوین و بوئین‌زهرا با دمای 13 درجهٔ سانتی‌گراد بود و شب گذشته نیز سردترین نقطهٔ استان، آوج با 6 درجهٔ سانتی‌گراد زیر صفر بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول