اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

آیتی: اصلاح‌طلبان درگیر دو دستگی هستند/ رأی پایین به اعتبار اصلاحات آسیب می زند

مهدی آیتی، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: ما در انتخابات ۱۴۰۰ شانسی برای برنده شدن نداریم و رای کمی می آوریم این رای پایین به اصلاح طلبان و این جبهه و اعتبار اصلاحات آسیب می زند.

آیتی: اصلاح‌طلبان درگیر دو دستگی هستند/ رأی پایین به اعتبار اصلاحات آسیب می زند

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، «مهدی آیتی»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفت‌وگو با برنا در رابطه با نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان بعد از قضایای ۹۲ دو شاخه شدند و امروز نیز در این طیف دو دستگی وجود دارد چون جمعی معتقدند ما باید همیشه در صحنه باشیم و در انتخابات ها شرکت کنیم حتی اگر اقلیت باشیم و ببازیم. خود خاتمی چنین اعتقادی دارد تاج زاده نیز چنین اعتقادی دارد. بهزاد نبوی و این طیف چنین تفکری دارند و می‌گویند ما حتی باید برای کرسی های حداقلی نیز باید مبارزه کنیم.

وی افزود: نظر دیگری هم وجود دارد، اصلاح طلبانی که عقیده دارند وقتی که ما هیچ شانسی برای برنده شدن نداریم و مسابقه برابر نیست چرا باید در این مسابقه که شرایط برای هر دو جناح برابر نیست، شرکت کنیم.

آیتی در ادامه گفت: ما در انتخابات ۱۴۰۰ شانسی برای برنده شدن نداریم و رای کمی می آوریم این رای پایین به اصلاح طلبان و این جبهه و اعتبار اصلاحات آسیب می زند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول