اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

درخواست اصناف از ستاد تنظیم بازار/ عرضه روغن بین خرده فروشان افزایش یابد

نایب‌رئیس اتاق اصناف تهران گفت: از ستاد تنظیم بازار خواسته‌ایم برای تامین آسان‌تر روغن مورد نیاز مردم عرضه روغن بین مغازه‌ها و خرده‌فروشان سطح شهر نیز مانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای افزایش یابد.

درخواست اصناف از ستاد تنظیم بازار/ عرضه روغن  بین خرده فروشان  افزایش یابد

ابراهیم درستی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد عرضه روغن به اصناف و  خرده فروشان در سطح شهر، گفت: در حال حاضر تولید روغن به اندازه کافی در کشور در حال انجام است و با توجه به میزان واردات مواد اولیه تولید روغن و موجودی مواد اولیه در انبارها و گمرکات هیچ نگرانی برای تامین روغن مورد نیاز مردم وجود ندارد. 

نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه در فروشگاه‌های زنجیره ای مشکلی در عرضه روغن نباتی وجود ندارد، گفت: بنابراین  فروشگاه های زنجیره ای قادر به پاسخگویی به نیاز مشتریان هستند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. 

نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران با بیان اینکه عرضه روغن نباتی در بین فروشگاه‌های سطح شهر و خرده فروشان نسبت به فروشگاه‌های زنجیره‌ای کمتر است، بیان داشت: ما از دولت و ستاد تنظیم بازار کشور خواسته‌ایم تا نسبت به افزایش عرضه روغن نباتی در فروشگاه‌های سطح شهر و خرده فروشان اقدام کند.

وی اظهار داشت: افزایش عرضه روغن در فروشگاه‌های سطح شهر باعث می‌شود تا روغن نباتی آسان تر و با قیمت مناسبت تر به دست مردم برسد. 

درستی در مورد روغن جامد نیز اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار اعلام کرده که طی هفته آینده مشکل تامین روغن جامد نیز حل می‌شود، لذا ما نیز امیدواریم در روزهای آینده هم شاهد افزایش توزیع روغن نباتی بین خرده فروشان سطح شهر باشیم و هم مشکل تامین روغن جامد مورد نیاز مردم حل شود. 

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول