اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

امنیت موجود در ایران با سایر کشورها قابل قیاس نیست

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امنیت موجود در ایران با سایر کشورها قابل قیاس نیست زیرا ابرقدرت های دنیا در این چهل سال تلاش کردند تا کشور را ناامن کنند.

امنیت موجود در ایران با سایر کشورها قابل قیاس نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری پیش از ظهر امروز در مجمع عالی بسیجیان، با تبریک میلاد امام علی علیه السلام و روز پدر، اظهار کرد: از ویژگی های امام علی (ع) اجرای عدالت بود، عدالت در انتخاب افراد و در سمت های مختلف و اجرای قوانین در مورد همه مردم به صورت مساوی.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امنیت موجود در ایران با سایر کشورها قابل قیاس نیست زیرا همه دنیا تلاش می‌کنند ایران را نا‌امن کنند و ایران در مقابل آنها ایستاده است و این یک ارزش است.

وی افزود: ابرقدرت های دنیا در این چهل سال تلاش کردند و هزینه‌های زیادی را متحمل شدند، از تربیت تروریست گرفته تا روش های مستقیم و غیر مستقیم برای ناامن سازی کشور کارهای مختلفی انجام داده‌اند.

رئیس مجمع عالی بسیجیان استان خراسان شمالی گفت: مشکلات اقتصادی وجود دارد و کسی نمی‌تواند کتمان کند اما دستاوردهای زیادی نیز انقلاب اسلامی داشته است که این با گذشته قابل قیاس نیست.

وی تصریح کرد: باید بررسی شود چه میزان از سبک زندگی و مدیریتی امام علی علیه السلام الگوگیری شده است و در مدیریت ها، مسئولیت‌ها، سیاست‌ها، حرف‌زدن‌ها، شفافیت وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان افزود: باید ببینیم امروز چه میزان سعی کرده‌ایم سفره‌‌ها و زندگی‌مان همچون فقرا باشد، همانطور که امیرالمومنین فرمود هیهات که هوای نفس بر من غلبه پیدا کند و گرسنگی فرمان من را به دست بگیرد، شاید در جاهایی کشکم هایی گرسنه باشد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول