اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  فرهنگ عمومی

برپایی ۸۰ کاروان شادی همزمان با میلاد امام علی(ع) در شهر تهران

همزمان با ایام ولادت امام علی (ع)، 80 کاروان شادی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سطح شهر تهران برپا می‌شود.

برپایی  ۸۰ کاروان شادی همزمان با میلاد امام علی(ع) در شهر تهران

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، امسال همزمان با ایام میلاد امام علی (ع) که محدودیت‌هایی برای برپایی جشن به دلیل شیوع کرونا وجود دارد،کاروان شادی در شهر تهران برپا می‌شود.

بر همین اساس، فرهنگسراهای مختلف به منظور ایجاد شور در ایام ولادت امام اول شیعیان، اقدام به راه‌اندازی کاروان شادی کردند تا این کاروان با حضور در مناطق مختلف و پخش سرود و مولودی، ایام میلاد حضرت علی (ع) را جشن بگیرد.

کاروان شادی شهر تهران در همه مناطق شهر از شمال تا جنوب، شرق تا غرب برنامه‌ریزی شده است که به مدت سه روز یعنی از امروز تا جمعه بیش از ۸۰ کاروان شادی در محله‌ها برپا می‌شود که بزرگترین این کاروان به همت فرهنگسرای عترت در میدان امام حسین (ع) پیش‌بینی شده است.

این کاروان شادی که همراه با مدیحه‌سرایی، مولودی خوانی و دف‌زنی است، از امروز چهارشنبه از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان شهدا و خراسان حرکت می‌کند. همچنین فردا همزمان با میلاد امام علی (ع) این کاروان به سمت میدان فردوسی و انقلاب می‌رود و جمعه هشتم اسفنده به سوی تهرانپارس روانه خواهد شد.

به گزارش فارس، در سایر مناطق تهران همچون میدان قدس، میدان تجریش، نیاوران، میدان ولیعصر، میدان آزادی، میدان شوش، خیابان رودکی، خیابان آذربایجان، نازی آباد، تهرانپارس، میدان نبوت،  رسالت، شمیران نو، تهرانسر، میدان الغدیر، خیابان لویزان، پیروزی، بلوار ابوذر، کاشانی نیز کاروان شادی همزمان با ایام میلاد امام علی (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول