اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

امنیت باثبات و مثال‌زدنی در کشور حاکم است/ نقش مؤثر ناجا در مقابله با شیوع کرونا

فرمانده ناجا گفت:امروز با لطف الهی، هدایت‌های مقام معظم رهبری، خون شهدا و حضور مأموران انتظامی شاهد امنیت باثبات و مثال‌زدنی هستیم.

امنیت باثبات  و مثال‌زدنی در کشور حاکم است/ نقش مؤثر ناجا در مقابله با شیوع کرونا

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مراسم افتتاحیه طرح‌های عمرانی فرماندهی انتظامی پایتخت اظهار داشت: امروز 37 پروژه افتتاح می‌شود که ان‌شاءالله افتتاح آنها خیر و برکت به همراه خواهد داشت.

فرمانده ناجا به دیدار با مقام معظم رهبری در سال 95 اشاره و تاکید ایشان بر خیران امنیت‌ساز اشاره و تصریح کرد: امروز احداث یک کلانتری یا یک مقر پلیس باعث آرامش در یک محل و ارتقاء امنیت خواهد شد.

وی با تاکید بر این مطلب که امنیت بستر و زیربنای تمام فعالیت‌های اجتماعی است، گفت: امروز با لطف الهی، هدایت‌های مقام معظم رهبری، خون شهدا و حضور ماموران انتظامی شاهد امنیت باثبات و مثال‌زدنی هستیم.

وی با بیان اینکه کار در تهران بزرگ ویژگی‌های خاصی را می‌طلبد تصریح کرد: فردی که در تهران مسوولیت دارد باید شبانه‌روز فعال باشد که این ویژگی در نیروهای انتظامی تهران بزرگ وجود دارد.

سردار‌ اشتری با اشاره به همکاری ماموران انتظامی با مدافعان سلامت در مقابله با ویروس کرونا، اظهارداشت: اکثر مصوبات ستاد ملی کرونا، توسط نیروی انتظامی دنبال و اجرایی می‌شود چراکه پلیس بعد از کادر درمان، بیشترین نقش را داشته و بسیار خوش درخشیده است.

فرمانده ناجا ادامه داد: نیروی انتظامی از همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا به میدان آمد و اقدامات خود را انجام داد؛ در روزهای ابتدایی شیوع کرونا در برخی مراکز درمانی و بیمارستانها بی‌نظمی به وجود آمد که پلیس ورود کرد حتی ناجا امکانات خود را در اختیار وزارت بهداشت و مردم قرار داد و در بحث سلامت و امنیت اقدامات بزرگی انجام داد.

وی گفت: در این ایام با افرادی که در فضای مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی می کردند برخورد شد.

سردار اشتری به بحث هوشمندسازی پلیس اشاره و تصریح کرد: گام‌های زیادی در بحث هوشمندسازی پلیس برداشته و به منظور تسریع در کار مردم اقدامات زیادی انجام دادیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این مطلب که در بخش عمده ای از اماکن پلیس باید بازسازی صورت بگیرد اعلام کرد: به احداث 40 کلانتری جدید در استان تهران نیاز داریم که پیگیر هستیم.

وی به موضوع بازداشت یک تروریست در عوارضی تهران پرداخت و گفت: در موضوع اخیر همکاران من از یک حرکت خرابکارانه جلوگیری کردند که باید این روند اقتدار را به همین نحو پیش‌ ببریم، امروز مردم به پلیس اعتماد دارند و بالاترین سرمایه ما نیز همین اعتماد مردمی است، ضمن برخورد مقتدرانه با مخلان نظم و امنیت، برای خدمت به مردم و خدمات‌رسانی نیز اقدامات زیادی انجام می‌دهیم و سالانه دهها میلیون خدمت به مردم ارائه می‌ دهیم.

وی گفت:در سال 99 اعتماد مردم به پلیس افزایش داست و در سالهای گذشته نیز این اعتماد هر ساله رو به افزایش بوده است.

فرماندهی ناجا به عملکرد پلیس تهران در برخورد با جرائم اشاره و اظهار داشت: در بحث مقابله با موادمخدر، مفسدان اقتصادی و جرائم حوزه فضای مجازی اقدامات خوبی در تهران صورت گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول