اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تاکید فرمانده سپاه امام رضا(ع) بر اهمیت کمک‌های مردمی در انجام اقدامات حاشیه شهر

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با تاکید بر اهمیت کمک‌های مردمی در انجام اقدامات حاشیه شهر، گفت: ما فقط در جمع‌آوری و هدایت کمک‌های مردمی و مجاری دستگاه‌های اجرایی انجام وظیفه می‌کنیم و اگر کمک مردم و همراهی و هم‌افزایی دستگاه‌های متولی نباشد کار پیش نمی‌رود.

تاکید فرمانده سپاه امام رضا(ع) بر اهمیت کمک‌های مردمی در انجام اقدامات حاشیه شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار یعقوبعلی نظری امروز در آیین بهره‌برداری و رونمایی از ۵ هزار و ۵۳۱ پروژه عمرانی اقتصاد مقاومتی و ۱۱.۳ میلیون نفر خدمات‌رسانی در حاشیه شهر مشهد و مناطق کم برخوردار خراسان رضوی، اظهار کرد:‌ بر اساس وضعیت کشور و مشکلات معیشتی که با شیوع کرونا تشدید شد و نیز رسالت سپاه و مشکلات اقصادی ناشی از کرونا و وضعیت حاشیه شهرها خود را مکلف دانستیم به مشکلات اجتماعی به خصوص در حاشیه شهر مشهد ورود کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: همه این اقدامات مبتنی بر حضور مردمی است و ما به شدت نیازمندکمک‌های مردم هستیم.

وی متذکر شد: ما فقط در جمع‌آوری و هدایت کمک‌های مردمی و مجاری دستگاه‌های اجرایی انجام وظیفه می‌کنیم و اگر کمک مردم و همراهی و هم‌افزایی دستگاه‌های متولی نباشد کار پیش نمی‌رود.

نظری با بیان اینکه جغرافیای کاری ما در سطح خراسان رضوی است، گفت: مشکلات مختلف امنیتی، معیشتی و اشتغال و هر آنچه که گره و گرفتاری مردم است خود را ملکف می‌دانیم ورود پیدا کنیم.

احیا و مرمت ۲۰۱ رشته قنات با مشارکت آستان قدس، جهادکشاورزی و کمک‌های مردمی با اعتبار ۹.۱میلیارد تومان؛ اجرای ۳۲ پروژه عمرانی روستایی(شیوه انتقال آب و بندخاکی) با اعتبار ۲۹۰۷ میلیارد تومان؛ توزیع ۵ هزار و ۶۳۰ سری کمک جهیزیه با مشارکت‌های مردمی و کمیته امداد و بهزیستی با اعتبار ۲۸.۸؛ ارائه ۶۶۷ هزار و ۵۰۰ خدمت پزشکی به ارزش تقریبی ۹ میلیارد تومان؛ ارائه خدمات کشاورزی به ۴ هزار و ۹۹۶ کشاورز و افزایش درآمد به ارزش تقریبی ۴۱.۲ میلیارد تومان در یک سال زراعی از جمله اقداماتی بود که فرمانده سپاه امام رضا(ع) به آنها اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: آمارها و ارقام مشخص است از سال ۹۸ فعالیت‌ها شروع شده و اینها تنها بخشی از خدمات بسیجی‌ها و گروه‌های جهادی است.

نظری گفت: محله اسماعیل آباد به‌عنوان یک محله الگویی انتخاب شده تا همه فعالیت‌ها و خدمات را در اینجا ارائه کنیم و بعد سایر مناطق کم‌برخوردار مشهد را نیز پوشش دهیم.

وی در پایان از همکاری و هم‌افزایی فرماندار و شهردار مشهد تشکر کرد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول