اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بارسلونا به دنبال اعاده حیثیت مقابل تیم هجدهم جدولی +عکس

بارسلونا پس از شکست مقابل پاریس و تساوی ناامیدکننده مقابل کادیز امشب برای اعاده حیثیت به مصاف با الچه می‌رود.

بارسلونا به دنبال اعاده حیثیت مقابل تیم هجدهم جدولی +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب دیدار معوقه هفته اول لالیگا، بارسلونا امشب از ساعت 21 و 30 دقیقه میزبان الچه است. این تیم پس از شکست خفت‌بار مقابل پاریس در لیگ قهرمانان اروپا و تساوی ناامیدکننده برابر کادیز برای اعاده حیثیت به زمین می‌رود تا امیدها را کمی زنده کند.

بارسلونا در دیدار مقابل کادیز یک نمایش مفتضحانه از خود به ثبت رسانید و در حالی که اتلتیکومادرید امتیاز از دست داده بود، نتوانست در خانه مقابل تیم پانزدهم جدولی به برتری دست یابد. (انتقاد شدید رسانه‌های بارسایی پس از این تساوی را در اینجا بخوانید)

رونالد کومان در نشست خبری پیش از این بازی اظهار داشت که نباید تساوی مقابل کادیز بر گردن تنها یک نفر بیافتد و مشکل اصلی ما ضعف و بی‌دقتی خط حمله است.

سرمربی بارسلونا با این کار به حمایت از لنگله پرداخت و از بی‌زهری و بی‌دقتی مهاجمان خود انتقاد کرد. گریژمان و دمبله در دیدار مقابل کادیز توپ‌های زیادی را از دست دادند و مورد انتقاد قرار گرفتند.

اسپورت گزارش بازی خود را با تیتر «اعتمادی جدید» آغاز کرد و از به پا خواستن شاگردان کومان صحبت کرد. این روزنامه امروز نیز جلد خود را به صحبت سرمربی آبی‌اناری‌ها اختصاص داد و نوشت:بارسلونا می‌تواند. (در اینجا بخوانید)

رسانه‌های بارسایی امیدوار هستند که بارسلونا با پیروزی در این دیدار بتواند کمی از خطاهای گذشته خود را جبران کند و با امید راهی سویا و 2 دیدار حساس مقابل شاگردان لوپتگی شود. در روز یکشنبه بارسلونا در لالیگا میهمان سویا در سانچس پیس خوان است و چهارشنبه دور بازگشت کوپا‌دل‌ری در نیوکمپ برگزار می‌شود. دیدار رفت با برتری 2 بر صفر سویا به پایان رسید.

اسپورت در گزارش خود مدعی شد که کومان تغییری در ترکیبش نسبت به بازی گذشته مقابل کادیز نخواهد داد و با همان بازیکنان به مصاف این تیم هجدهم جدول خواهد رفت.

البته برخی از حضور ترینکائو یا ریکی پوچ در ترکیب اصلی صحبت می‌کنند ولی باید دید چه تصمیمی از سوی کومان رخ خواهد داد.

دیدار قبلی این 2 تیم با برتری 2 بر صفر بارسلونا با درخشش دی‌یونگ به پایان رسید و باید دید امشب چه عملکردی این ستاره هلندی خواهد داشت.

ترکیب احتمالی بارسلونا به شرح زیر است:

دروازه‌بان: تراشتگن

مدافعان: لنگله - پیکه - آلبا - دست

هافبک‌ها: بوسکتس - دی یونگ - پدری

مهاجمان: دمبله - مسی - گریژمان

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول