اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

خبرنگاران ورزشی قم به نیمه نهایی رسیدند

دیدارهای مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال جام بسیج صدا و سیما با صعود تیم خبرنگاران ورزشی قم و مشخص شدن چهره چهار تیم مرحله نهایی این دوره پایان یافت.

خبرنگاران ورزشی قم به نیمه نهایی رسیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از رقابت دوره‌ای تیم‌های شرکت کننده در مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال جام بسیج صدا و سیما، اکنون چهار تیم در مرحله نهایی حضور دارند و قهرمان این جام از بین تیم‌های نقره‌سرای شهر بهشت (خبرنگاران ورزشی قم)، حراست صدا و سیما، رادیو و تاسیسات مرکز قم مشخص خواهد شد.

خبرنگاران ورزشی قم صدرنشین بدون شکست مرحله مقدماتی

تیم فوتسال خبرنگاران ورزشی قم با کسب سه پیروزی و یک تساوی خود به جمع چهار تیم مرحله نهایی رقابت‌های جام بسیج صدا و سیما رساند، تیمی که با هدایت محمدجعفر عابدی بازیکن اسبق پرسپولیس و میلادی قم و یکی از چهره‌های قدیمی و با سابقه عرصه خبر ورزشی توانست 10 امتیاز از 12 امتیاز مرحله مقدماتی را کسب کند.

تیم خبرنگاران ورزشی قم در مرحله مقدماتی ابتدا با نتیجه 5 بر صفر از سد تیم ستاره سرخ گذشت، سپس تیم حراست صدا و سیما را در پایان یک دیدار نزدیک و نفس‌گیر با حساب 5 بر 4 شکست داد، سومین بازی خود را با نتیجه 4 بر 2 از تاسیسات مرکز قم برد و در آخرین بازی با رادیو به تساوی 3 بر 3 رضایت داد تا با کسب 10 امتیاز راهی نیمه نهایی شود.

صعود رادیو، تاسیسات و حراست به عنوان تیم‌های دوم تا چهارم

رتبه دوم جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی به تیم رادیو رسید، تیمی که ابراهیم پازوکی از فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های با سابقه مرکز قم آن را هدایت می‌کند، رادیویی‌ها در این مرحله دو پیروزی، یک تساوی و یک باخت کسب کردند و با هفت امتیاز مجوز صعود به مرحله نیمه نهایی این جام را به دست آوردند.

در این مرحله تیم تاسیسات مرکز که بازی‌ها را با برتری 7 بر صفر برابر تیم ناکام ستاره سرخ آغاز کرده بود، در ادامه با حراست صدا و سیما مساوی کرد و به تیم‌های رادیو قم و خبرنگاران ورزشی باخت تا با کسب چهار امتیاز و رتبه سوم جدول رده‌بندی راهی مرحله نیمه پایانی این دوره از مسابقات شود.

فوتسالیست‌های تیم حراست صدا و سیما نیز با یک برد، یک تساوی و دو باخت از مرحله مقدماتی با کسب چهار امتیاز و به دست آوردن رتبه چهارم به مرحله نیمه نهایی رسیدند، ضمن اینکه تیم پرمهره و پرآوازه ستاره سرخ در عین ناباوری از گردونه رقابت‌ها کنار رفت و تنها تیم حذف شده مرحله مقدماتی لقب گرفت.

جدال حساس خبرنگاران ورزشی قم با حراست در نیمه نهایی

بر اساس هماهنگی شورای ورزش صدا و سیما و پایگاه بسیج مرکز قم، دیدارهای مرحله نیمه نهایی روز دوشنبه یازدهم اسفند ماه برگزار می‌شود و بر اساس برنامه از ساعت 16 تیم‌های نقره‌سرای شهر بهشت (خبرنگاران ورزشی قم) و حراست صدا و سیما رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

دومین بازی این مرحله نیز عصر یازدهمین روز اسفند ماه 1399 بین تیم‌های رادیو و تاسیسات مرکز قم انجام می‌شود و تیم‌های برنده این مرحله روز سه‌شنبه 12 اسفند ماه از ساعت 16 در صدا و سیمای مرکز قم برگزار کننده مسابقه فینال خواهند بود تا قهرمان این دوره از رقابت‌های جام بسیج صدا و سیما مشخص شود.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول