اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ورود داوطلبانه سپاه لرستان برای صیانت و حمایت از معتادان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه معتادان متجاهر بخشی از قشر مستضعف محسوب می‌شوند، گفت: سپاه لرستان داوطلبانه در جهت صیانت از معتادان وارد کار شد و از ظرفیت بسیج برای نجات این قشر از جامعه استفاده کردیم.

ورود داوطلبانه سپاه لرستان برای صیانت و حمایت از معتادان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در آئین افتتاح مرکز ترک اعتیاد بهشتی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، با اشاره به بهره‌برداری از چندین پروژه محرومیت‌زدایی طی امروز، اظهار کرد: افتتاح ۱۴۰ مسکن مددجویی کمیته‌امداد، ۵ رشته کانال آب‌بر کشاورزی، سه واحد ایجاد کارگاه خیاطی برای اشتغال‌زایی، یک واحد مسجد، ۲ رشته آب‌رسانی آب شرب و ۲ سالن ۹ دی ورزشی، ۱۸ سالن صالحین ورزشی و ۱۴ پایگاه مقاومت از جمله این پروژه‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: این اقدامات همگی در جهت محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به شهروندان لرستانی عملیاتی خواهند شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، حضرت علی(ع) را مظهر علم، حکمت و عدالت و سخاوت خواند و افزود: همه صفات الهی در حد اعلا در شخصیت امیرالمومنین(ع) جمع بود، همچنان که اجرای عدالت و رسیدگی به محرومین و فقرا مهمترین سیره حضرت بود.

کشکولی با بیان اینکه معتادان متجاهر بخشی از قشر مستضعف محسوب می‌شوند، گفت: سپاه لرستان داوطلبانه در جهت صیانت از معتادان وارد کار شد و از ظرفیت بسیج برای نجات این قشر از جامعه استفاده کردیم.

وی ادامه داد: طی ۲ سال گذشته عملیات احداث مرکز ترک اعتیاد بهشتی را شروع کردیم، متاسفانه در ادامه کار با سیل ویرانگر استان مواجه شدیم و در ادامه نیز با بحران کرونا روبه‌رو شدیم، با این وجود با کمک همه دستگاه‌ها توانستیم امروز شاهد بهره‌برداری از مرکز ترک اعتیاد شویم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر صیانت و توانمندی معتادان بهبود یافته، بر حمایت از این قشر در جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی تاکید کرد.

کشکولی با اشاره به صرف هزینه ۸ میلیارد تومانی برای این مجموعه، افزود: نیمی از این مبلغ را سازمان بسیج و ستاد مبارزه با موادمخدر تامین کرده و نیم دیگر را که شامل خدمات بوده، توسط دستگاه‌های اجرایی فراهم شده است.

وی بیان داشت: در ادامه راه نیز به حمایت بودجه‌ای از طریق شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر و دستگاه‌های دولتی نیاز دارد، سپاه به کمک دولت برای ارائه خدمات آمده و برای پیشبرد اهداف به حضور بیشتر دستگاه‌های اجرایی نیاز است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به ظرفیت ۲۰۰ نفری مرکز ترک اعتیاد، گفت: در حال حاضر با ظرفیت ۱۰۰ نفری کار شروع خواهد شد و در ادامه تا ۲۰۰ نفر نیز ظرفیت را پذیرا خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول