اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

۸۰ کیلومتر فیبرنوری در کنگان و عسلویه اجرا می‌شود/ نوسازی شبکه مخابراتی بوشهر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: به زودی نوسازی شبکه مخابراتی بوشهر، اجرای ۸۰ کیلومتر فیبرنوری برای شهرهای کنگان و عسلویه و تعمیر و تجهیز مرکز دوم تلفن بوشهر انجام می‌شود.

۸۰ کیلومتر فیبرنوری در کنگان و عسلویه اجرا می‌شود/ نوسازی شبکه مخابراتی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مجید سلطانی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: در راستای برنامه‌های تحول زا در شرکت مخابرات ایران، سند تحول مخابرات با نگاهی نو بر ظرفیت‌ها و چالش‌ها تدوین می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: در این راه سعی کرده‌ایم که در کنار گرداوری داده‌ها، به شکل میدانی نیز در استان‌ها ورود کنیم تا بتوانیم از نزدیک با مشکلات و نارسایی‌ها آشنا و ظرفیت‌های موجود را ارزیابی نماییم.

وی تصریح کرد: به دلیل شرایط خاص استان بوشهر که به عنوان یک استان مهم و استراتژیک در جغرافیای ایران قلمداد می‌شود، این استان را در ردیف نخستین سفر استانی قرار دادیم.

وی بیان کرد: برآوردهای اولیه ما در استان بوشهر نشان می‌دهد که بین نیازهای مردمی و شرکت‌های صنعتی به زیرساخت‌های مخابراتی با وضعیت موجود همخوانی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران عنوان کرد: رشد و توسعه استان صنعتی مانند بوشهر در کنارتعلل‌های انجام شده طی سنوات گذشته و بالا بودن سطح فرسایش تجهیزات مخابراتی به دلیل شرایط آب و هوایی سبب شده که در تخصیص اعتبارات به استان بوشهر تجدیدنظر جدی و حتی تا ده برابر موجود برنامه ریزی شود.

سلطانی بیان کرد: طی دو روزی که در بوشهر حضور دارم با گروه‌های مختلفی از نمایندگان کانون بازنشستگی مخابرات، پرسنل پیمانکاری، نیروهای رسمی، مدیران ستادی و مقامات استانی دیدارهای جداگانه‌ای داشته‌ایم که همگی از یک وفاق، همدلی و انگیزه‌ای مضاعف برای توسعه مخابرات در این استان سخن می‌گویند.

وی با تمجید از عملکرد مدیریتی مخابرات بوشهر، ادامه داد: به زودی نوسازی شبکه مخابراتی بوشهر، اجرای ۸۰ کیلومتر فیبرنوری برای شهرهای کنگان و عسلویه و تعمیر و تجهیز مرکز دوم تلفن بوشهر انجام می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول