اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

افزایش روند فوت مبتلایان شادگانی/ رفتار مردم و کوتاهی مسوولان موجب افزایش شمار بیماران خواهد شد

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، آخرین وضعیت بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان را تشریح کرد.

افزایش روند فوت مبتلایان شادگانی/ رفتار مردم و کوتاهی مسوولان موجب افزایش شمار بیماران خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، شکرالله سلمان زاده، رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت تعداد ۴۱۷ نمونه آزمایش در حوزه این دانشکده اخذ شد که از این تعداد، ۱۷۳ مورد جدید مثبت در حوزه این دانشکده به ثبت رسیده است که به تفکیک، ۴۴ نفر مربوط به آبادان، ۴۴ نفر از خرمشهر و ۶۵ نفر در شادگان مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده است.

وی ادامه داد: از این ۱۷۳ مورد مثبت جدید ۱۵۱ نفر به صورت سرپایی هستند (آبادان ۵۷ نفر، خرمشهر ۳۶ نفر و شادگان ۵۸ نفر) تحت مداوا قرار گرفته و راهی منازل خود شدند تا در قرنطینه قرار گیرند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: طی روز گذشته نیز ۴۰ نفر بستری و ۲۳ نفر بهبود و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان نیز ۱۷۴ نفر است، یادآور شد: متأسفانه از دیروز تا به امروز دو مورد فوتی به ثبت رسیده است که مربوط به شادگان بوده است.

سلمان‌زاده در خصوص وضعیت شهرهای جنوب غرب و میزان رعایت اصناف و پیگیری مسوولان نسبت به اعمال محدودیت های مناطق قرمز، به خبرنگار فارس گفت: به جز کنترلی که در مبادی ورودی شهرهای جنوب غرب خوزستان در حال انجام است، تغییر محسوسی در این شهرها صورت نگرفته است و تمامی مشاغل دو، سه و چهار در حال حاضر به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

سلمان زاده افزود: علیرغم خاموشی پارک‌ها، مردم در حال استفاده از این اماکن هستند و تغییر آنچنانی در رفتار مردم دیده نمی‌شود. تداوم این رفتار از سوی مردم، قطعا افزایش موارد ابتلا را در پی خواهد داشت.

وی یادآور شد: ادارات اماکن، صمت، دادستانی و سایر مسوولان باید در این خصوص جدیت بیشتری به خرج دهد چرا که دانشکده علوم پزشکی به تنهایی قادر به کنترل این اپیدمی نیست.

انتهای پیام/۷۲۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول