اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اصحاب رسانه، قشر مهجور در دوران سیاه کرونا بودند/ جشنواره ابوذر فرصتی برای بالیدن به کادر رسانه‌ای تراز انقلاب

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: جشنواره ابوذر فرصتی است برای افتخار به فعالیت و تلاش نیروهای تراز انقلاب اسلامی در حوزه رسانه و به خود می‌بالیم هنگامی که شاهد این حجم از آثار در محورهای تقویت گفتمان انقلاب اسلامی در حوزه رسانه‌ای استان اصفهان هستیم.

اصحاب رسانه، قشر مهجور در دوران سیاه کرونا بودند/ جشنواره ابوذر فرصتی برای بالیدن به کادر رسانه‌ای تراز انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا صفری پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ابوذر استان اصفهان اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه هفتمین سال تاسیس خود در کشور را پشت سر گذاشت و این نهالی که به فرمان امام راحل در راستای تخصصی سازمان و فعالیت‌های بسیج غرس شد امروز به یک درخت تناوری تبدیل شده و جشنواره رسانه‌ای ابوذر یکی از دستاوردهای سازمان بسیج رسانه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان با اشاره به جزییات برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر افزود: این جشنواره فرصتی است برای افتخار به فعالیت و تلاش نیروهای تراز انقلاب اسلامی در حوزه رسانه و به خود می‌بالیم هنگامی که شاهد این حجم از آثار در محورهای تقویت گفتمان انقلاب اسلامی در حوزه رسانه‌ای استان اصفهان هستیم.

وی با بیان حضور ۶۰ تا ۷۰درصدی رسانه‌های استان اصفهان در این دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر تصریح داشت: در این دوره از جشنواره نزدیک به ۱۲۰ نفر شرکت کننده و ۹۰۰ اثر پذیرفته شده وجود داشت که این آثار از یک سطح کیفی قابل توجهی، برخوردار بودند.

صفری ادامه داد: به خود می‌بالیم که امروز اصحاب رسانه، طلایه‌داران عرصه جنگ نرم و پیشتاز در مقابله با جبهه دشمنان اسلام که قد علم کرده اند تا کیان جمهوری اسلامی را به چالش بکشند، هستند و از این سنگری که در اختیار دارند جانانه دفاع می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان یادآور شد: امسال و سال گذشته با توجه به استقبال بسیج رسانه در شهرستان‌ها بنا شد به دنبال عمق بخشی، سامان‌دهی و جذب حداکثری اصحاب رسانه در شهرستان‌ها باشیم، باید قبول کرد که ما مراکز نشین‌ها کمترین میزان توجه را به فعالان خود در شهرستان‌ها داریم، از همین رو از مسؤولان تشکل‌ها می‌خواهم که با هم افزایی و هم‌گرایی در راستا تقویت صاحبان رسانه و خبرنگاران در شهرستان‌ها گام برداریم و افق دید خود را در جهت تقویت اصحاب رسانه در شهرستان‌ها قرار دهیم.

صفری با اشاره به راه‌اندازی ۱۳ کانون فعال در شهرستان‌های استان اصفهان گفت: تلاش ما تقویت، اثر بخشی و کارآمد کردن این کانون‌ها در سطح شهرستان‌ها است از همین رو از تمامی صاحبان رسانه و مسؤولان تشکل‌ها دعوت می‌شود تا ما را در تحقق اهداف ذکر شده یاری کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان با بیان آنکه در بحث شیوع بیماری کرونا کمترین توجهات از سوی مسؤولان به سمت اصحاب رسانه بوده است، متذکر شد: چه بخواهیم و چه نخواهیم یک واقعیتی تحت عنوان بیماری کرونا وجود دارد که بر بحث معیشتی مردم و اقتصاد جامعه تاثیرگذار بوده است، یکی از مشاغل، حرفه‌ها و تخصص‌هایی که در بخش‌های مختلف از جمله اقتصاد تحت تاثیر این ویروس قرار گرفت و کمتر هم به آن پرداخته و توجه شد، رسانه و اصحاب رسانه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع گونه‌های جهش یافته کرونا و شرایط پیش از آن باید یک رویکرد جدیدی نسبت به اقتصاد رسانه هم برای دوران کرونا و هم پساکرونا برنامه‌ریزی کرد و بحث اقتصاد رسانه‌ها را به طور جدی در دستور کار قرار دهیم چرا که همه می‌دانیم اصحاب رسانه هم پای جامعه سلامت نسبت به آگاه کردن جامعه و بالا بردن بینش مردم قدم برداشته و حتی برای یک لحظه کار را تعطیل نکرد و در حوزه رسانه عزیزانی را هم داشتیم که به کرونا مبتلا شده و به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۶/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول