اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شرکت نفت پاسارگاد «قیر» مورد نیاز شهرداری‌های استان را تأمین می‌کند

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان هرمزگان از امضای تفاهم نامه با شرکت نفت پاسارگاد به منظور تامین انواع قیر مورد نیاز شهرداری های استان خبر داد.

شرکت نفت پاسارگاد «قیر» مورد نیاز شهرداری‌های استان را تأمین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجید حبیبی ضمن اعلام این خبر با اشاره به انعقاد این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه در راستای تامین انواع قیر مورد نیاز شهرداری ها و سایر سازمان ها در استان انجام گرفته و از این پس در تامین این محصول نفتی مشکلی نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: طبق این تفاهم نامه در صورت نیاز خریدار سازمان همیاری شهرداری های استان هرمزگان میزان قیر مورد نظر برای فروش توسط شرکت نفت پاسارگاد می تواند افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های هرمزگان با اشاره به اینکه از این پس شهرداری های استان برای خرید و تامین انواع قیر مورد نیاز خود مشکلی نخواهند داشت، افزود: از این پس با انعقاد این تفاهم نامه شهرداری های استان دیگر مشکلی در خصوص تامین این فرآورده نفتی نخواهند داشت.

 این تفاهم نامه با حضور مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت نفت پاسارگاد در محل سازمان همیاری شهرداری های استان هرمزگان منعقد شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول