اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 13 پروژه شهرداری گرگان با حضور استاندار گلستان

13 پروژه شهرداری گرگان با حضور استاندار گلستان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 13 پروژه شهرداری گرگان با حضور استاندار گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود شهردار گرگان بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۳ پروژه عمرانی، سرمایه‌گذاری، خدماتی، فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان اظهار کرد: این پروژه‌ها با ۳ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار اجرایی شده که ۹ پروژه بهره‌برداری و راه‌اندازی و چهار پروژه آغاز عملیات اجرایی است.

وی ادامه داد: پارک اختصاصی اوتیسم برای افراد مبتلا به این بیماری در زمینی به مساجد یک هزار مترمربع با سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیون تومان یکی از پروژه‌هایی است که آغاز عملیات اجرایی آن امروز انجام خواهد شد.

شهردار گرگان بیان کرد: عملیات اجرایی خرید و نصب سورتمه داخل مجموعه شهربازی آغاز شده و در حال تکمیل است و امیدواریم در بهار ۱۴۰۰ این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

دادبود بیان کرد: بودجه شهرداری گرگان در سال جاری ۶۰۰ میلیارد تومان بوده که دو برابر سال ۱۳۹۸ بوده و برای سال آینده بودجه یک‌هزار میلیارد تومانی را به شورای شهر پیشنهاد داده‌ایم.

وی بیان کرد: در برنامه‌های پیش‌رو توسعه گردشگری و توسعه پایدار شهر گرگان در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، عمرانی و اجتماعی را دنبال می‌کنیم.

گفتنی است بهره‌برداری از کافه بانو، آغاز عملیات اجرایی پروژه سرمایه‌گذاری، تجاری و خدماتی انبار جهاد، آغاز عملیات اجرایی پروژه سرمایه‌گذاری مسکونی میناگل، راه‌اندازی سایت بالن سواری با مشارکت بخش خصوصی، بهره‌برداری از فاز دوم اتوبوسرانی شهرداری، بهره‌برداری از سیستم آبیاری تحت فشار بلوار قدس، راه‌اندازی مرکز فوریت‌های خدمات شهری، بهره‌برداری از پروژه اجرای دیواره‌های حفاظتی رودخانه‌های سطح شهر، بهره‌برداری از پروژه ساماندهی سایت زباله شهرداری، بهره‌برداری از زمین ورزشی کوی شریعتی، آغاز عملیات اجرایی پارک ویژه بیماران اوتیسم، آغاز عملیات اجرایی پروژه تفریحی سورتمه پروژه‌های معرفی شده در این آیین است.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول