اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

میزبانی رامسر از 2 شهید گمنام

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر از میزبانی 2 شهید گمنام خبر داد و گفت: 2 شهید ۱۸ و ۲۷ ساله که به ترتیب در عملیات‌های محرم و والفجر به درجه شهادت رسیدند و پیکر آنها در تازه‌ترین تفحص کشف شد.

میزبانی رامسر از 2 شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، محمدرضا خمسیه عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت تدفین دو شهید گمنام در شهرستان رامسر با اشاره به اینکه شهدای گمنام به عنوان سمبل دفاع مقدس هستند،اظهار کرد: دو شهید ۱۸ و ۲۷ ساله که به ترتیب در عملیات‌های محرم و والفجر به درجه شهادت رسیدند و پیکر آنها در تازه‌ترین تفحص کشف شد.

وی گفت: در شهرستان رامسر ۲۸۴ شهید سرافراز همچون نگینی می‌درخشند و گنجینه‌ای از شهدا هستند که همه موفقیت‌ها و سرافرازی امروز مرهون این عزیزان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رامسر با اشاره به اینکه تدفین دو شهید در شهرستان انجام می‌شود،اضافه کرد: مراسم تشییع در استان مازندران و رامسر برگزار خواهد شد که در غروب روز شنبه مراسم وداع با پیکر شهدا را خواهیم داشت و مراسم تدفین در روز یکشنبه برگزار می‌شود.

وی گفت: این مراسم به دلیل وجود ویروس کرونا به صورت محدود و به صورت رژه موتوری به سمت میدان شهید رجایی و میدان انقلاب و سپس مصلی انجام می‌شود و تلاش داریم از طریق فضای مجازی نیز به سمع و نظر خانواده‌ها برسانیم.

خمسیه ادامه داد: پیکر شهدا در پارک شهرداری، کنار مصلی جوادالائمه شهرستان رامسر تدفین می‌شود.

وی در ادامه افزود: پس از شهادت حاج قاسم تحولی ایجاد شد برای پیاده‌سازی مکتب حاج قاسم که مکتب سیدالشهدا هست و مسولیت آن برعهده همه ماست که اقتدار انقلاب اسلامی به دلیل حضور شهدا ست و ایستادگی ملت ایران است.

این مسؤول با بیان اینکه شهدا سنبل مقاومت هستند که در جای جای کشور و نظام پیام را به همه جهانیان می‌دهند که شعار و ماهیت آنها ایستادگی است،گفت: سپاه و بسیج نهاد مردمی است و هویت آن همانند هویت انقلاب است که پایه‌ریزی سپاه براساس مکتب انقلاب شکل گرفت و الویت سپاه در هر کاری مردم هستند.

وی با بیان اینکه همه تصمیمات با نظر مسؤولان و نماینده‌های مردم گرفته شد، اظهار کرد: اما برخی افراد که سعی در تحمیل نظرات خود داشتند شکست خوردند و باید خود را با قانون هماهنگ کند که باید در راستای انقلاب اسلامی باشیم و براساس اهداف نظام حرکت کرده و همه باید در این مسیر باهم هماهنگ باشیم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول