اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پورموسوی: بین مسئولان آبادانی همدلی وجود ندارد/ بدون پول هم تا پایان راه با نفت ادامه می‌دهم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:‌ برخلاف ابتدای فصل خلائی بین مسولان شهری آبادان وجود آمده و بین آنها همدلی و همبستگی نمی‌بینم.

پورموسوی: بین مسئولان آبادانی همدلی وجود ندارد/ بدون پول هم تا پایان راه با نفت ادامه می‌دهم

سیدسیروس پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نقل و انتقالات نیم‌فصل اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات خود را با برنامه جلو برده‌ایم اما به دلیل شرایط کرونایی نتوانسته‌ایم دیدارهای تدارکاتی برگزار کنیم. برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجبور شدیم بازی دوستانه انجام ندهیم که این امر یکی از مشکلات ما است. دوری از شرایط مسابقه به ضرر صنعت نفت است.

وی افزود: لیست نفرات مدنظر خود را برای تقویت تیم به باشگاه تحویل دادیم اما مشکلات همیشگی صنعت نفت سبب شده نتوانیم بازیکن مدنظرمان را جذب کنیم. فکر می‌کنم این مسائل هم به اختلاف نظر بین مسئولین شهری برمی‌گردد. ابتدای فصل همه مسئولان آبادان شامل نمایندگان مجلس، شهرداری، امام‌جمعه و ... کنار هم بودند. اما در پنج ماهی که من در آبادان زندگی می‌کنم احساس می‌کنم خلائی ایجاد شده و همدلی و همبستگی را نمی‌بینم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: این حرف را با مدرک می‌زنم. در شرایطی که مسئولان باشگاه صنعت نفت خیلی سریع تر از مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان پیگیر دریافت 12 میلیاردی بودند که قرار بود به حساب باشگاه‌مان واریز شود برخلاف نفت مسجد سلیمان تاکنون این پول را نگرفته ایم.

پورموسوی ادامه داد:‌ سه روز قبل هم به ماگفتند 5 میلیارد تومان برای صنعت نفت در نظر گرفته شده که می‌توانید آن را تحویل بگیرید. کشاورز عضو هیأت مدیره باشگاه سه روز است پیگیری دریافت این پول شده اما هیچ نامه‌ای وجود ندارد که ثابت کند این پول به صنعت نفت تعلق می‌گیرد.

وی افزود: آقایان گفتند پنج میلیارد تومان در نظر گرفتند اما بعد از 72 ساعت مشخص شد این موضوع تنها به شکل شفاهی مطرح شده و کتبی نبوده است. نکته بعدی اینجا است که کل این 12 میلیارد و 500 میلیون تومان هم به حساب باشگاه صنعت نفت نمی‌شیند. وزیر نفت ابتدای فصل اعلام کرد 25 میلیارد تومان برای دو تیم نفتی در نظر گرفته ایم. این پول باید به حساب اداره کل ورزش جوانان خوزستان بیاید و  به هر یک از دو تیم نفتی استان 12 میلیارد  و 500 میلیون تومان تعلق خواهد گرفت. 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: این اداره هم با نظر شورای تأمین استان هشت میلیارد تومان به صنعت نفت تحویل می‌دهد. در شرایطی که بسیاری از تیم‌های لیگ برتری هزینه‌های چند ده میلیاردی دارند ما نمی‌توانیم هشت میلیارد خود را هم بگیریم. در این بلاتکلیفی با 2-3 بازیکن به توافق رسیده بودیم اما آنها به دلیل شرایط صنعت نفت با باشگاه دیگری قرارداد بستند زیر بیش از این نمی‌توانستند به امید ما بنشینند.

پورموسوی درباره اینکه باشگاه صنعت نفت شاید به دلیل مشکلات مالی مجبور به فروش برخی ستارگان خود شود، گفت: نمی‌دانم باشگاه در نهایت قرار است چه تصمیمی برای تیم بگیرد. اما برخلاف اینکه ابتدای فصل کل شهر آبادان برای سرپا نگه داشتن صنعت نفت بسیج شدند اکنون حس می‌کنم همدلی وجود ندارد که تیم چنین شرایطی را پشت‌سر می‌گذارد. متأسفانه دوستان پیگیری‌های لازم را انجام نمی‌دهند. البته برخی اختلاف‌نظرها هم به این مسائل دامن می‌زند.

وی درباره اینکه با این شرایط تا چه زمانی حاضر است به همکاری با صنعت نفت ادامه دهد، افزود: خدا را شاهد می‌گیرم و بدون اغراق از هفته ششم تا پایان نیم‌فصل سه پیشنهاد خوب داشتم اما به دلیل تعهدم نسبت به تیم، بازیکنان و هواداران صنعت نفت در این تیم ماندم. تا پایان فصل هم اینجا می‌مانم زیرا می‌خواهم به تعهدم به بهترین شکل عمل کنم. تنها نگرانی من هواداران صنعت نفت هستند که در این وضعیت می‌گویند سهمیه آسیا می‌خواهیم. 

سرمربی نفت آبادان تصریح کرد: علی عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه مدتی قبل به من گفت شاید برخی بازیکنان خود را به دلیل مشکلات مالی بفروشیم. به وی گفتم ایرادی ندارد زیرا با جوان‌ها به زمین می‌روم و اگر فحش هم بخورم راه خود را ادامه می‌دهم. دست فرمان من میزان است اما مدیرعامل باشگاه با ادامه این وضعیت راهی جز فروش بازیکن ندارد.

پورموسوی ادامه داد: نمی‌خواهم برخی مشکلات را باز کنم زیرا هواداران ناراحت می‌شوند اما باور کنند برخی مواقع صنعت نفت برای امور عادی خودش هم مشکلات زیادی دارد. اهل غر زدن نیستم و با پول و یا بدون پول راهم را تا آخر مسیر ادامه می‌دهم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول