اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

فلاحی: ترور دانشمندان هسته‌ای کشور نتیجه اجرای پروتکل الحاقی است

عضو فراکسیون روحانیت مجلس با بیان اینکه ترور دانشمندان هسته‌ای کشور نتیجه اجرای پروتکل الحاقی است، گفت: لغو اجرای پروتکل الحاقی از سوی ایران اقدامی کاملا قانونی ودر چارچوب برجام است.

فلاحی: ترور دانشمندان هسته‌ای کشور نتیجه اجرای پروتکل الحاقی است

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان نتیجه اجرای پروتکل الحاقی است.

وی افزود: لغو اجرای پروتکل الحاقی حق ماست و اقدامی کاملا قانونی است و در چارچوب برجام است و در برجام هم این حق به ما داده شده و تصریح شده است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: همانطور که گفتم ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان نتیجه اجرای پروتکل الحاقی است و ترور شهید محسن فخری‌زاده اولین ترور در ارتباط با این موضوع نبوده و آخرین ترور هم نخواهد بود.

فلاحی خاطرنشان کرد: غربی‌ها در چارچوب پروتکل الحاقی و به بهانه مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای ما در این چارچوب از آنها بازجویی می‌کنند و اطلاعات آن را در اختیار سستم‌های جاسوسی غرب قرار می‌دهند.

وی افزود: وقتی در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ما افراد جاسوس مشاهده می‌شوند و به عنوان مثال در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ما در سال‌های ۸۲ تا ۸۴ افرادی بوده‌اند که امروز به کشورهای خارجی پناهنده شدند پس در میان بازرسان آژانس نیز  جاسوس‌هایی هستند که برای غرب  جاسوسی می‌کنند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت: همانطور که گفتم لغو اجرای پروتکل الحاقی حق ماست و اقدامی کاملا قانونی است که در برجام هم به آن اشاره شده و این اقدام جمهوری اسلامی ایران هیچ مغایرتی با متن و روح برجام ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول