اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

رئیس سازمان بسیج اساتید در استان بوشهر معرفی شد

در آئینی باقر گرگین بعنوان رئیس سازمان بسیج اساتید استان بوشهر معرفی شد.

رئیس سازمان بسیج اساتید در استان بوشهر معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مراسم تکریم و معارفه مسؤول سازمان بسیج اساتید استان بوشهر عصر امروز با حضور رؤسای دانشگاه‌ها و اساتید بسیجی در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر برگزار شد.

سردار علی رزم‌جو در این آئین اظهار داشت: بسیج اساتید یکی از بهترین نهادهای علمی و فرهنگی همراه با تعهد، تخصص و تقوا می‌باشد که خلاق در عرصه‌های مختلف هستند و اقتدار علمی کشور را به رخ جهانیان می‌کشند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف بسیج اساتید شناسایی و پیداکردن راه‌حل‌های قابل‌اجرا برای مشکلات مختلف در نظام جمهوری اسلامی است. ترویج فرهنگ بسیجی در دانشگاه‌ها در گام دوم انقلاب از دیگر وظایف بسیج اساتید است.

 

وی افزود: کار شناسایی نخبگان و ممتازان و تقویت بنیه فکری، آموزشی، سیاسی و اجتماعی و بصیرتی در دانشگاه‌ها برعهده بسیج اساتید است که این مهم باید به شکل ویژه‌تری دنبال شود.

محمد چم کوری مسؤول سابق سازمان بسیج اساتید استان بوشهر در این آئین اظهار داشت: مهم‌ترین اقدام این سال‌های بسیج اساتید، تدوین پروژه یک هزارصفحه‌ای اقتصاد مقاومتی و شناسایی ظرفیت‌های متعدد اشتغال‌زایی در استان بوشهر بود که با همکاری اساتید بسیجی در دانشگاه‌های بوشهر انجام شد.

وی افزود: استان بوشهر و خوزستان دو استانی هستند که بیشترین برنامه‌های فرهنگی و سیاسی نظیر برگزاری حلقه‌های علمی و جلسات آنلاین و در دوران کرونا را در سطح کشور انجام داده‌اند.

باقر گرگین در این نشست ابراز داشت: در طرح تحول، هسته‌های علمی با کمک اعضای هیات علمی، اساتید و حق التدریسی‌ها در دانشگاه ها شکل خواهد گرفت که بتوانیم در گام دوم انقلاب از طریق هم افزایی گامی موثر در این راستا برداریم.

رئیس جدید سازمان بسیج اساتید استان بوشهر گفت: شکل گیری حلقه های علمی توسط 70 درصد از اساتید دانشگاه های استان بوشهر از دیگر کارهایی است که باید در دانشگاه‌ها تحقق یابد.

در پایان این مراسم از فعالیت‌های هشت‌ساله محمد چم کوری تقدیر به عمل آمد و باقر گرگین که سابقه معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد بوشهر را در کارنامه دارد، به‌عنوان رئیس سازمان بسیج اساتید استان بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول