اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ورود و خروج‌ها در سطح استان ایلام کنترل شوند

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: با توجه به شروع موج کرونا و فعال شدن کرونای انگلیسی در استان، باید ورودی و خروجی ایلام کنترل شود.

ورود و خروج‌ها در سطح استان ایلام  کنترل شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیر المومنین ایلام(ع) ظهر امروز در مراسم تجلیل از مدافعان سلامت گفت: امروز در سراسر کشور کنگره شهید و همخوانی از شهدای شاخص و ایثارگر در دفاع مقدس برگزار شد و از خانواده‌های شهدای بهداشت و درمان که الگو و حماسه‌های ماندگاری در عرصه‌های خدمات درمانی بودند تشکر به عمل آمد.

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی همچنان ادامه دارد، افزود: ما در استان ایلام با کمی بضاعت و زیر ساخت‌های درمانی تمام قد و مجاهدانه در حوزه سلامت و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در خدمت مردم و سلامت آنها بوده و هستیم.

فرمانده سپاه امیر المومنین ایلام(ع) استان ایلام تصریح کرد: همه نهادها با همکاری همه جانبه باید پای کار بیایند و جلسات ستاد کرونا را با همراهی رسانه‌ها فعال‌تر کنند.

سردار شاکرمی ادامه داد: ورودی و خروجی استان با توجه به موج سوم کرونا انگلیسی باید کنترل شوند و سپاه باید مثل همیشه پیشتاز باشد، این در حالی است که طرح شهید سلیمانی با جدیت بیشتری ادامه خواهد یافت تا استان مدیریت بهتری برای مهار این ویروش داشته باشد.

وی بیان کرد: رسانه‌ها و خبرگزاری‌های فعال می‌توانند فضای ذهنی و روانی مردم را کنترل کنند.

انتهای پیام/970813

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول