اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پورموسوی: صفحات تقلبی دلسوز فوتبالی‌ها نیستند/ پیدا کردن عامل تحرکات مجازی کار سختی نیست

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: صفحات تقلبی دلسوز فوتبالی‌ها نیستند و فوتبالیست یا مربی‌ای که دنبال اتفاقات حقیقی است حرفش را در زمین می‌زند و دهان گردانندگان فضای مجازی را می‌بندد.

پورموسوی: صفحات تقلبی دلسوز فوتبالی‌ها نیستند/ پیدا کردن عامل تحرکات مجازی کار سختی نیست

سید سیروس پورموسوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره تحرکات موجود در فضای مجازی که ناهنجاری‌های زیادی مثل تجمعات خیابانی را در فوتبال ایران به وجود آورده است، اظهار داشت: فضای مجازی واقعاً تأثیر منفی در فوتبال ایران دارد. خیلی‌ها می‌گویند این فضا برای ما اهمیت ندارد اما شک نکنید تعداد زیادی از فوتبالی‌های ایران تحت تأثیر اتفاقاتی هستند که در فضای مجازی می‌افتد و روی عملکرد آنها تأثیر منفی هم می‌گذارد.

وی خاطرنشان کرد:  همه می‌خواهند فضای مجازی را به شکلی به سود خود حفظ کنند زیرا می‌دانند اگر برخلاف این فضا رفتار کنند شعارها و اتهامات زیادی علیه آنها مطرح می شود. صفحات تقلبی دلسوز فوتبالی‌ها نیستند. فوتبالیست یا مربی‌ای که دنبال اتفاقات حقیقی است حرفش را در زمین می‌زند و دهان گردانندگان فضای مجازی را می‌بندد. 

سرمربی صنعت نفت آبادان تصریح کرد: بیشتر این صفحات جعلی بوده و همانگونه که امکان دارد از یک فرد حمایت کنند احتمال کوبیدن همان آدم هم از سوی آنها وجود دارد. برخی باشگاه‌ها تعداد زیادی صفحات تقلبی هواداری دارند که هر یک از آنها با مطرح کردن یک موضوع مشکلاتی مانند تجمع خیابانی را برای همان باشگاه به وجود می‌آورند.

پورموسوی ادامه داد: برای خود من هم از طریق این فضا مشکلاتی ایجاد شد که با پیگیری‌هایم متوجه شدم تعدادی از هدایت‌کنندگان یا ادمین‌های آنها خارج از کشور مستقر هستند. فکر نمی‌کنم پیدا کردن عاملان این تحرکات کار سختی باشد اما همانگونه که نتوانستند جلوی شرط‌بندی را بگیرند برای برخورد با ناهنجاری‌های موجود در فضای مجازی هم اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد. 

وی توضیح داد: مدتی برای شرط‌بندی تحرکاتی را انجام داده و چندین نفر را دستگیر کردند. درباره عاملان تحرکات فضای مجازی هم این اتفاق می افتد اما حس می‌کنم سرگرمی مردم سبب می‌شود برخی از این فضا راضی باشند. بارها دیده‌ام که در یک فضای مجازی علیه یک مربی یا بازیکن حرف یا مطالبی مطرح می‌شود و این موضوع به همه چیز این فوتبال لطمه می‌زند. 

سرمربی نفت آبادان اضافه کرد: استفاده از فضای مجازی مانند یک چاقو است. همانگونه که می‌توان از چاقو خوب استفاده کرد امکان دارد با همان چاقو یک فرد را به قتل رساند. فضای مجازی هم همین‌گونه است. تجمعاتی که از طریق فضای مجازی به راه می‌افتد به هیچ وجه به سود فوتبال کشور نیست. در کل در فوتبال ایران از نکات منفی فضای مجازی بیشتر از نکات مثبت آن استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول