اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برگزاری مسابقات والیبال نشسته جانبازان و معلولان لیگ دسته یک در مرودشت

تیم والیبال نشسته بهزیستی فارس با برتری مقابل حریفان به مرحله نهایی این مسابقات راه یافت.

برگزاری مسابقات والیبال نشسته جانبازان و معلولان لیگ دسته یک در مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرپرست تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولان مرودشت با اشاره به حمایت اداره‌کل بهزیستی فارس از تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولان مرودشت، گفت: این تیم با عنوان بهزیستی استان فارس در این مسابقات شرکت کرد.

زارعی افزود: با این کار، انگیزه لازم به افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی داده می شود تا بتوانیم آنها را در رده‌های ملی و  بین المللی مشاهده کنیم.

سرپرست تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولان افزود : این مسابقات برای اولین بار در مرودشت برگزار شد و از کل کشور، ۲۰ تیم در ۴ منطقه و هر منطقه با حضور ۵ تیم شرکت نمودند.

او ادامه داد : شهرستان مرودشت به عنوان میزبان این مسابقات با تیم خود به نام بهزیستی فارس از منطقه دو که شامل تیم‌های مرودشت، پاسارگاد، شیراز، بروجن و هرمزگان می باشد، حضور یافت.

زارعی بیان کرد: بهزیستی فارس با نتیجه ۳ بر ۱ چکاوک پاسارگاد را شکست داد و در جمع تیم‌های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور قرار گرفت.

لازم به ذکر است در روز اول این مسابقات، تیم بهزیستی با ۲ برتری، برابر تیم‌های بروجن و هرمزگان در صدر گروه قرار گرفت و در روز سوم با غلبه و صعود تیم بر چکاوک پاسارگاد به مرحله یک هشتم نهایی لیگ دسته اول راه یافت.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول