اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

واکنش‌ کاربران به اظهارات وزیر ارتباطات درباره گرانی اینترنت/ آقای جهرمی! ریاضی‌تان خوب نیست ولی زبان‌تان ۲۰ است

اظهارات وزیر ارتباطات درباره اقدام مجلس در افزایش تعرفه اینترنت در سال آینده واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشته است.

واکنش‌ کاربران به اظهارات وزیر ارتباطات درباره گرانی اینترنت/ آقای جهرمی! ریاضی‌تان خوب نیست ولی زبان‌تان ۲۰ است

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: اظهارات وزیر ارتباطات درباره اقدام مجلس در افزایش تعرفه اینترنت در سال آینده واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشته است. نمایندگان مجلس مانند محسن دهنوی به صورت مفصل به این ادعای آذری جهرمی پاسخ داده‌اند اما فعالان شبکه‌های اجتماعی نیز به این اظهارات وزیر جوان دولت حسن روحانی واکنش نشان داده‌اند که گوشه‌ای از این واکنش‌ها در ادامه آمده است.

آذری جهرمی گفته "ما اگر دنبال گران کردن اینترنت بودیم نیاز به مصوبه مجلس نداشتیم" پس میشه توضیح بدید کی بود یک ماه و نیم پیش از طرف دولت به مجلس درخواست افرایش تعرفه داد اما کمیسیون تلفیق قاطعانه مخالفت کرد؟!
💬سیده زهرا عبداللهی

 

آقای آذری جهرمی (دامت شوافاته)، ازاینکه نسبت به مواضع اخیر مراجع تقلید در مورد درآمدزایی غیر قانونی اپراتورها، توجه کافی نموده و جلوی این حلال خواری را گرفتید، کمال تشکر را از شما داریم!
ممنون که به فکر مردمید، نه اپراتورها
💬دیبی

 

مصوبه #گرانی_اینترنت ساخته‌وپرداخته اقای آذری جهرمی و تیم رسانه‌ای وابسته به وزارت ارتباطات است. همه چیز برای مجلس روشن است. دولت [=وزارت ارتباطات] مبلغی در حدود ۴هزارمیلیارد تومان از درآمدهای خود از‌ اوپراتورها را مخفی کرده. حالا که #شفافیت به بودجه برگشته؛ دادشان درامده است.
💬علی رجبی

 

یه خبر بد برای جهرمی و یه خبر خوب برای مردم مجلس سهم‌خواهی وزارت ارتباطات رو از اپراتور‌ها نپذیرفت مجلس افزایش تعرفه اینترنت و حتی پیامک رو ممنوع کرد و اینک حرارت سوزش جهرمی و سایبری‌های وابسته به وزیر در شبکه‌های اجتماعی قابل مشاهده‌ست.
💬حاج فیدل


آذری جهرمی گفته “اجازه گران شدن اینترنت را نمی‌دهیم، حرف‌هایی که در مجلس میزنند نادرست است” بزرگوار کسی که در مجلس گفت وزرا درخواست گرانی دارند، پورمحمدی معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه خودتون بود!
💬رضا نیلی

 

وزیر ارتباطات: چگونه می‌شود به یک بنگاه اقتصادی گفت ۱۰درصد مالیات را بالا ببر و قیمت را دست نزن. ما ریاضی‌مان خوب نیست که این را درک کنیم"

آقای جهرمی ریاضی‌تان خوب نیست ولی زبانتان ۲۰ است، آن ۱۰درصد مالیات را همین الان شما از اپراتور دریافت میکنید ولی مشخص نیست کجا خرج می‌کنید
💬محسن پورپیر

 


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول