اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

سرما و یخبندان در ۲۸ استان/شدت بارش ها فردا در جنوب کشور

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فردا هفتم اسفند در نوار شمالی بارش کاهش می یابد و سامانه بارشی در جنوب کشور تقویت خواهد شد، شدت بارش ها فردا در استان‌های فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری است.

سرما و یخبندان در ۲۸ استان/شدت بارش ها فردا در جنوب کشور

محمد اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در ۲۴ ساعت آینده در اردبیل، استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش برف و باران وزش باد شدید و در استان‌های فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، غرب و مرکز خلیج فارس، هرمزگان و کرمان بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر بارش برف خواهیم داشت.

وی ادامه داد: روز پنج شنبه هفتم اسفند در نوار شمالی بارش کاهش می یابد و سامانه بارشی در جنوب کشور تقویت خواهد شد، شدت بارش ها فردا در استان‌های فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و جنوب اصفهان است.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز جمعه هشتم اسفند در جنوب کرمان، برخی مناطق سیستان و بلوچستان و شمال و شرق هرمزگان بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و در ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش برف داریم.

اصغری افزود: روزهای شنبه و یکشنبه پیشرو در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام داریم.

وی گفت: در این دو روز در برخی نقاط استان‌های فارس، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز و فردا دمای هوا در نیمه شمالی کشور ۸ تا ۱۲ درجه کاهش می‌یابد همچنین امروز و جمعه خلیج فارس مواج است.

اصغری گفت: امروز و فردا در جنوب شرق و شرق کشور، بخش هایی از شمال شرق مرکز و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی، وزش باد شدید داریم که این شرایط روز جمعه در شرق و جنوب شرق کشور حاکم است.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران روز آینده ابری گاهی با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۵ و ۰ درجه خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۲۸ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و اردبیل با کمینه دمای ۱۲ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

وی اضافه کرد: روز آینده در ۲۸ مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول