اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

گودرزی: برجام به ما ثابت کرد که اعتماد به آمریکا کار عبثی است

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برجام به ما نشان داد اعتماد به آمریکا کار عبثی است چرا که آزموده را آزمودن خطا است و ما این موضوع را در دوران مختلف مشاهده کرده‌ایم.

گودرزی: برجام به ما ثابت کرد که اعتماد به آمریکا کار عبثی است

عباس گودرزی نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به مصوبه مجلس برای لغو پروتکل الحاقی در قالب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، گفت: اجرای پروتکل الحاقی نه یک تعهد بلکه یک اقدام داوطلبانه از سوی ایران برای اثبات حسن نیت بوده است.

وی افزود: ما حدود 4-5 سال در برابر غرب در ماجرای برجام صبوری کردیم اما از این صبوری از این بیشتر با حفظ عزت ملت ما در تضاد است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: آمریکا حق اظهارنظر درباره برجام را ندارد چرا که از این توافق خارج شده و اروپا هم اجازه اظهارنظر و انتقاد ندارد چرا که آنها هم به تعهدات‌شان در برجام عمل نکرده‌اند.

گودرزی خاطرنشان کرد: برجام به ما ثابت کرد اعتماد به آمریکا کار عبثی است چرا که آزموده را آزمودن خطا است و ما در دوره های مختلف این موضوع را تجربه کرده‌ایم.

وی افزود: آمریکا با اختلاف مبنایی دارد و هیچگاه ارتباط ما با آمریکا برقرار نخواهد شد و این تصور، تصور باطلی است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: ما با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی خود  البته با وحدت و انسجام و یکپارچگی به مسیر پیشرفت و توسعه خود ادامه دهیم و آمریکا را به عقب برانیم.

گودرزی خاطرنشان کرد: آمریکا در ابتدای پیروزی انقلاب ما را در حوزه خرید تسلیحات اولیه و حتی سیم‌خاردار تحریم می‌کرد تا از این طریق به مقابله با نظام جمهوری اسلامی بپردازد اما این تحریم از فروش تسلیحات به مقابله برای جلوگیری از ارسال سلاح از ایران به جبهه مقاومت تغییر کرده و آمریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران به دنبال ائتلاف‌های جهانی می‌گردد.

وی افزود: این روند تغییر در مقابله با ایران نشان می‌دهد امروز جمهوری اسلامی به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده و آمریکا به تنهایی قادر به مقابله با این نظام نیست و به همین خاطر همانطور که گفتم به دنبال ائتلاف است البته در این مرحله همانند مراحل قبل ناکامی خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول