اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کمک مؤمنانه در شاهرود/ از توزیع بسته‌های معیشتی تا اشتغال‌زایی

بسیجیان پایگاه عاشورا حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) شاهرود در آستانه ولادت مولا علی (ع)، به کمک نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا شتافتند.

کمک مؤمنانه در شاهرود/ از توزیع بسته‌های معیشتی تا اشتغال‌زایی

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، بسیجیان شاهرودی همچنان گوش به‌فرمان ولایت و در راستای اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در میدان هستند و تلاش می‌کنند تا باری را از دوش آسیب‌دیدگان کرونا و خانواده‌های کم‌برخوردار بردارند.

در ایام ولادت امام علی (ع)، بسیجیان پایگاه عاشورا حوزه بسیج مساجد و محلات و پایگاه ساجده حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا (س) و کانون خادمیاران رضوی و هیأت امنای مسجد امام رضا (ع) شاهرود در قالب قرارگاه جهادی شهید سلیمانی همچنان در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه فعال هستند و در خدمت به خانواده‌های کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از کرونا در شهرستان شاهرود تلاش می‌کنند.

فرمانده پایگاه عاشورا و مسؤول قرارگاه جهادی شهید سلیمانی شهرستان شاهرود با اشاره به آخرین فعالیت‌های این قرارگاه اظهار کرد: به همت خیران، نمازگزاران و بسیجیان پایگاه‌ها و خادمیاران رضوی، این قرارگاه در آستانه میلاد امام علی (ع)، یک دستگاه موتورسیکلت به یک جوان متأهل برای اشتغال‌زایی توسط پایگاه عاشورا و خادمیاران رضوی اهدا شد.

حجت‌الله بابامحمدی با اشاره به تهیه ۲۰ سبد غذایی شامل گوشت مرغ و تخم‌مرغ و توزیع آن بین آسیب‌دیدگان کرونا و نیازمندان محله به همت خانواده شهید شهنما، افزود: ۲۰ میلیون ریال کمک نقدی به یک خانواده که پدر آنها دچار تصادف شده بود و سه ماه بستری است، اهدا شد.

عضو هیأت امنای مسجد امام رضا (ع) شاهرود خاطرنشان کرد: همچنین در راستای کمک به خانواده‌های محروم محله و شهر، مبلغی تهیه و بین ۱۲ خانواده توزیع شد.

بابامحمدی با اشاره به تهیه مصالح برای احداث سرویس بهداشتی برای یک خانواده نیازمند با همکاری بسیج سازندگی حوزه و پایگاه بسیج مسجد، گفت: همچنین تعدادی لباس خریداری و بین نیازمندان محله توزیع شد.

وی با اشاره به اعطای وام ۴۰۰ میلیون ریالی به چهار خانوار کم‌برخوردار محله، بر تداوم انجام این فعالیت‌ها در راستای خدمت‌رسانی به محرومان تأکید کرد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول