اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

پاسخ خطیب‌زاده به لفاظی‌های بی اساس نتانیاهو

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به اظهارات ضد ایرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در توئیتی نوشت: نتانیاهو خشمگین از اینکه رفیق هالویش در کاخ سفید را از دست داده، به دروغ‌های نفرت انگیز متوسل شده تا به ایران هراسی نژادپرستانه دامن بزند.

پاسخ خطیب‌زاده به لفاظی‌های بی اساس نتانیاهو

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (چهارشنبه) در توئیتی در واکنش به اظهارات ضد ایرانی بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نوشت: نتانیاهو خشمگین از اینکه رفیق هالویش در کاخ سفید را از دست داده به دروغ‌های نفرت انگیز متوسل شده تا به ایران هراسی نژادپرستانه دامن بزند.

وی افزود: باید برای نتانیاهو دردناک باشد که توطئه‌های ضد ایرانی‌اش باز هم بر باد رفته است.

 

 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی یادآور شد: از نجات یهودیان در تاریخ گرفته تا مخالفت با اشغالگری، ایران همواره با ستمگران و سرکوبگران مبارزه کرده است. تاریخ دروغ نمی‌گوید.

گفتنی است بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با طرح اتهاماتی بی پایه و اساس علیه جمهوری اسلامی ایران و با ادعای اینکه تل‌آویو به هیچگونه توافق غرب با ایران امید نخواهد داشت، عنوان کرد هر کاری برای جلوگیری از تبدیل شدن ایران به یک قدرت اتمی انجام می‌دهد.

وی گفت: «با توافق یا بدون توافق، ما هر کاری انجام خواهیم داد که ایران به تسلیحات اتمی دست پیدا نکند».(اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول