اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شهروندان در رسیدن به توسعه پایدار نقش موثری دارند

شهردار همدان گفت: برای رسیدن به توسعه پایدار شهری، شهروندان باید مدیریت و مشارکت خاص داشته باشند.

شهروندان در رسیدن به توسعه پایدار نقش موثری دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عباس صوفی شامگاه امشب در آیین اختتامیه سومین شهروندان برگزیده سال ۹۹ ابتدا قول استانی شدن جشنواره شهروند برگزیده را داد و اظهار کرد: سومین دوره‌ای که جشنواره برگزار می‌شود، مبنای علمی داشته و همراه با شورای سیاستگذاری تشکیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه این جشنواره با مشارکت مدیریت استان و داوری فرهیختگان همراه با زمان‌بندی برپا شده است گفت: حدود ۸۰۰ نفر توسط خودشان به این جشنواره معرفی شدند که ۱۲۰ نفر به کمیته علمی و داوری معرفی شده و نهایتا ۲۸ نفر در حوزه‌های مختلف برگزیده شدند.

شهردار همدان با بیان اینکه جشنواره امسال یک ویژگی خاص دارد افزود: در این جشنواره کسانی معرفی شدند که شرایط لازم را داشته و در کمیته داوران رای آورند.

وی با بیان اینکه طی سه دوره برگزاری جشنواره تعداد شهروندان برگزیده مدیریت می‌شود تصریح کرد: ما اعتقاد داریم برای رسیدن به توسعه پایدار شهروندان باید مدیریت و مشارکت خاص داشته باشند لذا برای رسیدن به شهر ایده‌آل قابلیت زندگی خوب شهروندان نقش موثری دارند.

صوفی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های این جشنواره معرفی کسانی است که همدانی نیستند خاطرنشان کرد: برخی شهروندان غیربومی همدان در توسعه همدان  دخیل هستند مانند خانواده مرحوم فرشچیان که سال قبل به عنوان برگزیده معرفی شدند.

رییس شورای اسلامی شهر همدان نیز با ریان اینکه به جهت کرونا تعداد برگزیدگان نسبت به سال قبل تقریبا برابری می‌کند اظهار کرد: ما اعتقاد داریم در شهر همدان اگر توفیقی در شورا و شهرداری است اجماع و اتفاق نظری بوده که همشهری‌ها در توسعه شهر همدان داشتند.

سید مسعود عسگریان بیان کرد: در دبیرخانه جشنواره شهروند برگزیده، شهرداری و شورا سعی دارند همه ساله تعداد قابل توجهی از افراد موثر را شناسایی کرده و به مردم معرفی کنند تا در جهت ارتقای حوزه شهروندی و اخلاق‌مداری و همراهی با مدیریت شهری به همه معرفی شود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول