اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مشارکت و مسئولیت‌پذیری مهمترین ویژگی شهروند نمونه است

فرماندار همدان گفت: مشارکت و مسئولیت‌پذیری مهمترین ویژگی شهروند نمونه است که باید فضای مناسبی برای بروز این ویژگی‌ها فراهم کرد.

مشارکت و مسئولیت‌پذیری مهمترین ویژگی شهروند نمونه است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی شامگاه چهارشنبه در آئین اختتامیه جشنواره شهروند برگزیده شهر همدان اظهار کرد: مشارکت و مسئولیت‌پذیری از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شهروند نمونه است و باید فضای مناسبی برای بروز این ویژگی‌ها در شهروندان فراهم کنیم.

وی ادامه داد: شهر یک فضای پویا است و بحث مشارکت در این فضا حرف اول را می‌زند، اگر تصمیمی توسط مسئولان گرفته می‌شود باید با مشارکت مردم باشد تا نتیجه مطلوبی حاصل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان نیز در این مراسم بیان کرد: باید شاخص‌های برجسته شهروند برگزیده را اطلاع‌رسانی کنیم تا تمام کسانی که می‌توانند در جامعه ما اثرگذار باشند، از این شاخص‌ها استفاده کنند.

ظاهر پومجاهد گفت: در استان همدان با همراهی مردم و مسئولان در حال برنامه‌ریزی برای توسعه هستیم و با ارتباط مناسب با مردم و مجموعه‌های مختلف می‌توان از ظرفیت‌های استان استفاده کنیم‌.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول