اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اهدای 100 تب لت به مددجویان بهزیستی زنجان

مدیر کل بهزیستی استان زنجان از توزیع 103 دستگاه تبلت در بین فرزندان امداد بگیر 12 تا 18 سال تحت حمایت بهزیستی خبر داد.

اهدای 100 تب لت به مددجویان بهزیستی زنجان

محمد محمدی قیداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از جمله حمایت‌های جانبی بهزیستی که با همکاری بنیاد مستضعفان صورت گرفته است اختصاص 127 دستگاه تبلت به فرزندان امدادبگیر در مقطع اول و دوم دبیرستان است که از این تعداد 103 دستگاه توزیع و ۲۴ دستگاه دیگر در حال توزیع است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: این اقدام بهزیستی با حفظ کرامت انسانی در راستای توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: فرزندان بهزیستی آینده‌سازان جامعه هستند و تحصیل یکی از ارکان توانمندسازی آنهاست و رشد آموزشی موجب خواهد شد که این افراد در آینده  امدادرسان و کمک حال دیگران شوند.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان همکاری مومنانه بین بخش‌های مختلف کشور مشتمل بر سازمان بهزیستی کشور به عنوان یک دستگاه دولتی، بنیاد مستضعفان به عنوان نهادی حاکمیتی و رایتل به عنوان نهاد عمومی و غیردولتی (ارایٔه سیم‌کارت رایگان برای دسترسی به فضای اینترنت) را در اجرای این کار مهم دانست.

وی گفت: مجموعه دیجی‌کالا به عنوان استارت‌آپ بدون هزینه توزیع هوشمند تبلت‌ها را در اقصی نقاط کشور به عهده گرفت و خوشبختانه هیچ یک از دانش‌آموزان به صورت رودررو با بهزیستی تبلت دریافت نکرده  و مثل یک شهروند عادی در قالب پلتفرم دیجی‌کالا این دیوایس به آنها به صورت شفاف و شایسته ارائه شد.

محمدی قیداری تصریح کرد: از آنجائیکه یکی از سیاست‌های بهزیستی مراقبت از فرزندان در درون خانواده است به منظور تقویت و گسترش خدمات به این فرزندان شیوه‌های مختلفی نظیر حمایت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از خانواده‌ها در دستور کار قرار دارد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر 50 کودک بی‌سرپرست و بد سرپرست در پنج مرکز بهزیستی نگهداری می‌شوند و 250 فرزند به صورت امداد بگیر و با دریافت مبلغ 6 میلیون و 500 هزار ریال به صورت ماهیانه در خانواده مورد حمایت بهزیستی نگهداری می‌شوند.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان به همکاری یونیسف و دفتر امور کودکان و نوجوانان کشور در تهیه و توزیع اقلام بهداشتی، فرهنگی به امداد بگیران مورد حمایت بهزیستی استان زنجان اشاره کرد و افزود: بسته‌های بهداشتی و بسته‌های فرهنگی بین امداد بگیران توزیع شده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول