اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۷۲۰۰ متقاضی مسکن ملی در کرمانشاه نسبت به واریز وجه اقدام کردند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: از ۱۳ هزار متقاضی واجدالشرایط طرح اقدام ملی در استان، ۹ هزار و ۵۰۰ نفر افتتاح حساب و ۷ هزار و ۲۰۰ نفر مبلغ اولیه را واریز کردند.

۷۲۰۰ متقاضی مسکن ملی در کرمانشاه نسبت به واریز وجه اقدام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهرداد سالاری امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به آغاز رسمی ساخت و ساز پروژه‌های اقدام ملی، اظهار داشت: ۴۰ هزار نفر در استان در طرح مسکن ملی ثبت‌نام کردند که بعد از پالایش انجام شده ۱۳ هزار متقاضی واجدالشرایط شناخته شد که ۹ هزار و ۵۰۰ نفر از آن‌ها افتتاح حساب کردند و ۷ هزار و ۲۰۰ نفر مبلغ اولیه را واریز کردند.

وی به ادامه کار توسط بخش خصوصی و دولتی اشاره کرد و گفت: بخش عمده ساخت و ساز مربوط به تامین زمین است که در اقدام ملی زمین و تسهیلات را دولت تامین می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کارهای زیرساختی اکثر پروژه‌ها آغاز شده است،گفت: در دولت‌آباد، شهرک ظفر، شهرک الهیه و نقاط دیگر در شهر کرمانشاه تعدادی از پروژه‌ها شروع شده است.

سالاری با بیان اینکه ۲۲ هزار واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی در کرمانشاه احداث می‌شود، تصریح کرد: کار ساخت ۱۷ هزار واحد شروع شده و ۵ هزار واحد هم برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

وی سهم آورده متقاضی را ۴۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این مبلغ در بانک مسکن سپرده‌گذاری می‌شود که شروع پروژه با همین مبلغ است و در ادامه بانک ۱۰۰ میلیون تسهیلات با ۲ سال تنفس و ۱۸ درصد کارمزد در اختیار متقاضیان می‌گذارد که با پیگیری‌های صورت گرفته و بررسی‌های کارشناسی وزارت راه و شهرسازی این مبلغ را تا ۱۵۰ میلیون تومان افزایش خواهد داد.

سالاری در خصوص زمان بهره‌برداری از این واحدها، گفت: برنامه اجرای پروژه ۲ سال است، الان پروژه د‌ولت‌آباد که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) عهده‌دار ساخت آن است، پیشرفت مناسبی دارد و طبقه اول تمام شده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول