اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

جاده‌های کرمانشاه امسال ۲۷۹ قربانی گرفت/ جاده کامیاران حادثه‌خیزترین محور استان

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: طی ۱۱ ماهه سپری شده از سال جاری ۲۷۹ نفر تلفات جاده‌ای در استان گزارش شده که ۳۵ نفر تلفات مربوط به محور کامیاران- کرمانشاه بوده است.

جاده‌های کرمانشاه امسال ۲۷۹ قربانی گرفت/ جاده کامیاران حادثه‌خیزترین محور استان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد حیدری امروز در جمع اصحاب رسانه به وجود ۸ هزار و ۵۰ کیلومتر راه در استان اشاره کرد و اظهار داشت: ۱۴ درصد از این راه‌ها جزء راه‌های اصلی و بزرگراهی و مابقی راه‌های فرعی و روستایی است.

وی ادامه داد: هر حادثه‌ای که در محورهای استان رخ می‌دهد، تحلیل می‌شود و نظرات کارشناسی را به دستگاه‌های مربوط اعلام می‌کنیم که متناسب با اعتبارات در حوزه راهداری اولویت‌دار می‌شود.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال با تلاش دستگاه‌های مربوط و همراهی خوب مردم میانگین حوادث جاده‌ای کاهش یافته حدودا در بازده زمانی ۱۱ ماهه سال‌جاری ۲۷۹ نفر تلفات جاده‌ای گزارش شده که ۵۰ درصد متوفیان سرپرست خانوار بوده‌اند.

وی محورهای بیستون به سمت سنقر، کرمانشاه به سمت هرسین و جاده کوزران و کامیاران را از محورهای پرتصادف استان دانست و گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی برای بهبود این محورها صورت گرفته است.

حیدری جاده کامیاران را حادثه‌خیزترین محورهای کرمانشاه عنوان کرد و افزود: این جاده جزء طرح‌های ملی کشور است که عملیات زیرساختی آن هفت، هشت سالی است که در حال انجام است و ۱۵ کیلومتر آن در حوزه استان باقی مانده و تعریض نشده است.

وی گفت: طی ۱۱ ماهه سپری شده از سال‌جاری ۳۵ نفر تلفات در این محور داشته‌ایم که براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته بیشتر به علت انحراف به چپ بوده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول