اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تمام روستاهای کاشان صاحب خانه ورزش می‌شوند

رئیس فدراسیون بازی‌های بومی محلی کشور گفت: تا سوم خرداد سال آینده همه روستاهای کاشان خانه ورزش روستایی خواهند داشت.

تمام روستاهای کاشان صاحب خانه ورزش می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، امیر خراسانی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن اشاره مناسبت ولادت حضرت علی(ع) اظهار کرد: تا سوم خرداد سال آینده همه روستاهای کاشان خانه ورزش  روستایی خواهند داشت.

رئیس فدراسیون بازی‌های بومی محلی کشور با بیان اینکه صنعت کردشگری در کاشان یکی از صنعت‌های مهم استان است، گفت: امیدواریم در سال آینده جشنواره بازی‌های بومی محلی در کاشان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تاکید ویژه‌ای به ورزش‌های بومی محلی دارند، افزود: امیدواریم بتواتیم بویسله این ورزش‌ها فرهنگ خودمان را به دیگر کشورها صادر کنیم و مبلغ بازی‌های بومی محلی ما باشند.

کاشان را به عنوان شهر پایلوت ورزش‌های بومی محلی قرار داده شود

 آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نیز ضمن  تبریک  ولادت حضرت علی با بیان اینکه به دلیل سیاست‌های غلط امکانات مناسبی برای روستاها قرار نگرفته بود اظهار کرد: در حال حاضر با اقدامات صورت گرفته اکثر روستاها از اقداماتی مثل جاده، تلفن و... برخوردار هستند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه روستاها ظرفیت وسیعی دارند که مغفول مانده است، گفت: در بخش ورزش روستاها ظرفیت بالایی دارند و‌ در روستاها توانایی‌های زیادی دارد.

وی افزود: در گذشته طبق سنت قبل از شروع به فعالیت کشاورزی ورزش‌های روستایی فعال میشد، بعد از برداشت محصول  ورزشهای روستایی فعال میشد و ورزش‌های طناب‌کشی کشتی‌گیری و.. به منطقه خاص خودش برگزار میشد.

سلیمانی با بیان اینکه کاشان ظرفیت بسیار بالایی دارد، بیان کرد: در کاشان باید به دلیل نزدیک بودن روستاها به همدیگر بهتر به این قضیه توجه بشود.

نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه کاشان با اشاره به اینکه کاشان را به عنوان شهر پایلوت ورزش‌های بومی محلی قرار دهیم تا همه روستاها از نعمت ورزش بومی بهره‌مند شوند، تصریح کرد:  خیرین کاشان ظرفیتش را دارند تا با پشتیبانی به هدفش برسد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۱۰/

انتهای پیام/63108

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول