اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

گردشگران از تردد در محورهای غربی استان اصفهان خودداری کنند

رئیس اداره راهداری چادگان گفت: بارش برف در شهر چادگان 15 سانتی‌متر، بخش مرکزی 25 سانتی‌متر و در بخش چناررود به 35 سانتی‌متر می‌رسد.

گردشگران از تردد در محورهای غربی استان اصفهان خودداری کنند

سعید محمدخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چادگان اظهار داشت: بارش برف در شهر چادگان ۱۵ سانتی‌متر، در بخش مرکزی۲۰ سانتی‌متر و در بخش چناررود به ۳۵ سانتی‌متر می‌رسد که با ۱۰ اکیپ برف‌روب ۹۰ در صد محورهای اصلی و فرعی شهرستان برف‌روبی شده و تردد در محورهای شهرستان به حالت روان است.

رئیس اداره راهداری چادگان افزود: بارش برف که از شب گذشته در شهرستان چادگان شروع شد تا ظهر امروز ادامه داشت که بیش از ۱۵ سرویس تن شن و نمک به مقدار ۲۰۰ تن، توسط ۳ دستگاه کامیون در محورهای اصلی نمک‌پاشی شد.

وی گفت: بابارش برف جاده‌های شهرستان لغزنده هستند که انتظارداریم رانندگان وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ و وسایل زمستانی مجهز کنند تا در مسیرهای شهرستان دچار حادثه نشوند.

محمدخانی افزود: به احتمال بارش مجدد برف در شهرستان چادگان از مسافران و گردشگران انتظار داریم درایام تعطیلات شهرستان چادگان را برای تفجرگاه انتخاب نکنند و در این هوای سرد بهترین مکان آرامش منزل است.

رئیس اداره راهداری چادگان اظهارداشت: رانندگان ومسافرانی که قصد عزیمت به این شهرستان را دارند جهت اطلاع از وضعیت محورهای قبل از عزیمت با شماره ۵۷۷۲۳۹۷۰ اداره راهداری چادگان تماس حاصل کنند تا در محورهای برف گیرروستاهای بخش چنار رود ومسیرهای اصلی وفرعی شهرستان چادگان دچار مشکل نشوند.

وی بیان کرد: چون هوای شهرستان مساعد نیست اکیپ‌های برف روب راهداری در محورهای برف‌گیر شهرستان مستقر هستند تا مسیرهای برف‌گیر را کنترل و مدیریت کنند.

انتهای خبر/۶۳۰۴۶/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول