اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

علاج مشکلات کشور مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: مردم کشورمان همیشه ثابت کرده‌اند که به آرمان‌های امام و شهدا وفادار هستند و با حضورشان در صحنه‌های مختلف منجر به یاس و ناامیدی دشمنان شده‌اند.

علاج مشکلات کشور مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضا بیگی، به اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های رای اشاره کرد و اظهار داشت: باید زیرساخت‌های لازم برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای فراهم شود تا جهان شاهد یک رخداد عظیمی باشد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند؛ علاج مشکلات کشور مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است؛ ضمن اینکه ایشان بارها روی این موضوع تاکید ویژه‌ای داشتند، بنابراین همه مسکولان باید دست به دست هم دهند تا منویات رهبری اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: وقتی که مشارکت مردم در انتخابات گسترده باشد؛ قطعا دولت و نظام پشتوانه‌ای بی حد و حصری را لمس خواهند کرد که سبب کوری چشم دشمنان می‌شود.  

علیرضا بیگی تاکید داشت: مردم کشورمان همیشه ثابت کرده‌اندکه به آرمان‌های امام و شهدا وفادار هستند و با حضورشان در صحنه‌های مختلف منجر به یاس و ناامیدی دشمنان شده‌اند، از این رو این بار نیز با حضور حماسی خود سبب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان خواهند شد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول