اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

راه‌اندازی مرکز آموزشی شتاب‌دهنده باور توسط بسیج دانشجویی فارس

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان فارس گفت: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر رونق اقتصادی و مقابله با تحریم‌ها، مرکز آموزشی شتاب دهنده باور به همت سازمان بسیج دانشجویی استان فارس راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی مرکز آموزشی شتاب‌دهنده باور توسط بسیج دانشجویی فارس

سعید یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در این مرکز آموزشی، بیش از ۸۰ کارشناس گروه‌های علمی-جهادی بسیج دانشجویی فعالیت‌ دروه‌های آموزشی را به صورت گام به گام سپری می‌کنند.

وی ادامه داد: در این دوره‌ها، ظرفیت‌های اقلیمی، تولیدی، اقتصادی و آب و هوایی متناسب با  شرایط هر منطقه شناسایی می‌شود.

یوسفی بیان کرد: پرورش زنبور، شترمرغ، گیاهان دارویی، پزشکی، زعفران، پرورش گوسفند  نژاد رومانف در قالب سیزده‌قلوزایی در هر زایمان، تولید گوشت گوسفند با کیفیت و استاندارد گوشت آهو حداقل بیش از ۱۰۰ رأس مقاوم در برابر هر بیماری با آخرین روش روز جهان از جمله محور‌های این مرکز آموزشی است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان فارس خاطرنشان کرد: برای تسریع در روند این طرح، تفاهم‌نامه‌ای با دستگاه‌ها و متولیان اجرایی منعقد شده تا روستائیان بتوانند بدون دغدغه در این طرح تولیدی و اقتصادی شرکت کنند.

 یوسفی اضافه کرد: سازمان بسیج، برای پوشش‌های بیمه‌ای رایزنی‌های مناسبی  با دستگاه‌های مربوط انجام داده است.

مدیر مرکز شتاب دهنده باور بسیج دانشجویی نیز بیان کرد: برای افزایش تولیدات کشاورزی، دامپروی، طیور، دارو‌های گیاهی و تامین دیگر زیرساخت‌های کشاورزی و دامی، این مرکز آماده هر گونه همکاری آموزشی با روستائیان است.

حسام بوستانی بیان داشت: این مرکز آموزشی با داشتن  متخصصان و کارشناسان  و نیز گروه‌های جهادی  مجرب  و انقلابی، در تمام زمینه‌ها به ویژه در مقابله با تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی ایستاده  و نیز از ظرفیت‌های علمی خود به ویژه در راستای منویات مقام معظم رهبری گام می‌دارد. 

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول