اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

ماندگاری هوای سرد در برخی نقاط کشور/آسمانی صاف در اغلب شهرها از ۹ اسفند

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز و فردا هوای سرد در نوار شمالی کشور ماندگار است، گفت: روزهای شنبه و یکشنبه 9 و 10 اسفند در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام خواهیم داشت.

ماندگاری هوای سرد در برخی نقاط کشور/آسمانی صاف در اغلب شهرها از ۹ اسفند

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز بارش‌ها در استان‌های جنوبی کشور ادامه دارد و شدت بارش‌ها در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس،‌ کرمان، چهارمحال و بختیاری و اصفهان است که در ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش به صورت برف است. 

وی ادامه داد: روز آینده 8 اسفند در برخی مناطق سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و جنوب کرمان بارش پراکنده داریم و بارش برف در ارتفاعات زاگرس مرکزی پیش‌بینی می‌شود. 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا هوای سرد در نوار شمالی کشور ماندگار است و کاهش 7 تا 12 درجه‌ای دما در دامنه جنوبی البرز، نیمه شرقی کشور و برخی نقاط مرکز کشور داریم. 

وی بیان کرد: روزهای شنبه و یکشنبه 9 و 10 اسفند در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام خواهیم داشت و فقط در برخی نقاط فارس، کهگیلویه و بویراحمد و کرمان بارش پراکنده برف و باران خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: روز آینده بیشینه و کمینه دما در پایتخت 5 درجه و منفی 2 درجه خواهد بود.

ضیائیان افزود: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 28 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و بجنورد با کمینه دمای 12 درجه زیرصفر سردترین مرکز استان خواهد بود. 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول