اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

توجه به ورزش همگانی از اهداف ورزشی شهرستان بناب است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب گفت: یکی از وظایف اداره ورزش و جوانان این شهر توجه به امر ورزش به‌ویژه در بعد همگانی است.

توجه به ورزش همگانی از اهداف ورزشی شهرستان بناب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سیدمجید یزدانی از توجه ویژه این اداره به مقوله ورزش همگانی به‌خصوص رشته کونگ فوتوآ خبر داد و اظهار داشت: یکی از وظایف اداره ورزش و جوانان توجه به امر ورزش به‌ویژه در بعد همگانی است و تقویت این بخش از وظایف مهم و اساسی این اداره است.

وی که به مناسبت ولادت باسعادت مولی‌الموحدین حضرت علی(ع) و روز ملی کونگ فوآ در جمع مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان باشگاه فرهنگی، ورزشی کونگ فوتوآ ولایت و هنرآموزان این رشته ورزشی سخن می‌گفت ضمن تبریک این روز فرخنده همچنین گرامیداشت روز ملی کونگ فوآ متذکر شد: خصوصیات بارز شهر سالم و اسلامی داشتن روحیه نشاط و شادابی در آن جامعه است و این در سایه پرورش استعدادهای افراد با انگیزه و تلاشگر در آن جامعه و برای روحیه بخشیدن به افراد آن شهر و ایجاد روحیه ورزشکاری به آحاد جامعه به دست می‌آید.

یزدانی حمایت همه جانبه از باشگاه کونگ فوتوآی ولایت همچنین استاد ‌‌عزیز اللهوردیان مربی زحمتکش و سختکوش این باشگاه را از وظایف دیگر اداره ورزش و جوانان اعلام و تصریح کرد: باشگاه فرهنگی، ورزشی کونگ فوتوآی ولایت شهرستان بناب بایستی به عنوان یک الگو به سایر باشگاه‌های ورزشی در سطح کشور معرفی شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب سپس با بیان ویژگی‌های ‌ استاد عزیز اللهوردیان، نظم و انضباط و افتادگی را از خصایص بارز این مربی پرتلاش اعلام کرد و افزود: در سایه وجود این ویژگی‌هاست که هنرآموزان تلاش می‌کنند از کلاس‌ها و آموزش‌های این مربی بهره‌مند شوند.

یزدانی با بیان اینکه باشگاه ورزشی کونگ فوتوآی ولایت بناب یک الگو برای تمام باشگاه‌های ورزشی است؛ تأکید کرد: تلاش خواهیم کرد تا در معرفی باشگاه و استعدادهای ورزشی آن قدم‌های اساسی و لازم را برداریم.

بر پایه این گزارش، ‌فیروز لطفی رئیس هیأت کونگ فوآ و هنرهای رزمی شهرستان بناب نیز ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت علی(ع) و روز پدر، از زحمات و تلاش‌های خستگی ناپذیر استاد عزیز اللهوردیان مربی پیشکسوت کونگ فوآ در این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه همچنین تعدادی از ورزشکاران و هنرآموزان حاضر به نمایندگی از ورزشکاران و هنرآموزان این باشگاه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های طاقت‌فرسای استاد عزیز اللهوردیان مربی زحمتکش باشگاه خواستار حمایت‌های لازم از باشگاه و مربی زحمتکش باشگاه شدند.

در پایان پس از انجام حرکات ورزشی و هنرهای مختلف رزمی، با اهدای لوح و هدایایی از استاد راهدان عزیز اللهوردیان تجلیل به‌عمل آمد.

گفتنی است، شهرستان 150 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان‌شرقی و در جنوب این استان واقع شده و هم اکنون چندین باشگاه ورزشی در سطح شهر بناب مشغول پرورش و رشد استعدادهای ورزشی رده‌های مختلف سنی در رشته‌های ورزشی متعدد از جمله کونگ فوتوآ، کاراته، تکواندو، فوتبال، کشتی، تنیس روی میز، والیبال، بدنسازی و پرورش اندام و ... هستند.

انتهای پیام/60004/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول