اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

۵۰ درصد تست‌های کرونا در ماهشهر مثبت می‌شوند

رئیس شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر با بیان اینکه امروز یکی از بدترین روزهای کرونایی این شهرستان بود، گفت: ۵۰ درصد تست‌های کرونا در ماهشهر مثبت می‌شوند.

۵۰ درصد تست‌های کرونا در ماهشهر مثبت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرماهشهر، محمد شنبدی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: نتیجه بیش از ۵۰ درصد تست‌های روزانه کرونا در بندر ماهشهر مثبت می‌شود و امروز ۱۰ نفر به آمار افراد بستری اضافه شده است.

وی افزود: هم‌اکنون ۸۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی بندر ماهشهر بستری هستند که از این تعداد ۲۴ نفر با وضعیت وخیم و در آی‌سی‌یو بستری شده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر گفت: مردم باید شرایط موجود را جدی بگیرند، از برگزاری مراسم عزا و عروسی خودداری کنند و مسوولان و دستگاه‌های متولی نیز نظارت بیشتری بر این موضوع داشته باشند.

شنبدی ادامه داد: متأسفانه شهروندان بندر ماهشهری از روز چهارشنبه به تفریح و دورهمی می‌روند و عصر هر جمعه شاهد هجوم مراجعان به مراکز درمانی هستیم.

وی تصریح کرد: مسوولان متولی با شدت و جدیت با نقض کنندگان شیوه‌نامه‌های بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با کرونا برخورد کنند همچنین محدودیت‌ها نیز باید تشدید و با جدیت بیشتری اعمال شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر اذعان کرد: مردم باید برای قطع زنجیره شیوع ویروس جهش‌یافته کووید ۱۹ دو هفته قرنطینه خانگی را مورد توجه قرار داده و از خروج غیر ضروری از منزل خودداری کنند.

شنبدی در پایان عنوان کرد: صنعت، منطقه ویژه، بنادر و دریانوردی و پروژه‌های فعال و در حال کار باید یک‌دوم نیروهای خود را ترخیص و با یک‌سوم نیروها فعالیت کنند و در صورت تخطی از این موضوع بدون هیچ اغماضی اقدام به پلمب اماکن صنعتی متخلف خواهیم کرد.

انتهای پیام/س
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول