اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

وداع زودهنگام چوکا تالش از جام حذفی

دیدار دو مس کرمان و چوکا تالش در ورزشگاه شهید سلیمانی کرمان از مسابقات جام حذفی فوتبال ایران با نتیجه چهار بر دو در ضربات پنالتی به سود میزبان کرمانی پایان رسید.

وداع زودهنگام چوکا تالش از جام حذفی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مس کرمان و چوکا تالش در ورزشگاه شهید سلیمانی کرمان از مسابقات جام حذفی فوتبال ایران مقابل هم صف‌آرایی کردند؛ که در پایان این بازی، مس موفق شد با نتیجه چهار بر دو در ضربات پنالتی از سد حریف گیلانی خوب عبور کند.

چوکا تالش که در جدول لیگ دسته یک فوتبال ایران حال‌وروز خوبی ندارد در این بازی در پی اعاده حیثیت در مقابل یکی از تیم‌های پرمهر لیگ آزادگان بود که توانست 120 دقیقه ایستادگی کند اما در ضربات پنالتی از این تیم شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

علی لطیفی سرمربی چوکا تالش برای این دیدار، متین صفاییان، یامین فلاح، حمید خدابنده لو، سامان نورمحمدی، علی امیری، علیرضا مصطفایی، وحید همراز، محمد جعفری، سپهر شعبانی، پراهام جوادی و آرش شهامتی نژاد را در ترکیب قرار داده بود.

 رضا مهاجری سرمربی مس کرمان نیز برای تقابل برابر چوکا، محمدحسین حیدری، ماهان رحمانی، سلمان بحرانی، محمدعلی صفیا بابا محمدی، آرمان اگوان، مصطفی سالاری، امیر طاهر، حسین شهریاری، حسین شهریاری، محمدحسین خسروی و امیرحسین بنی اسدی آزاد را در ترکیب خود جای‌داده بود.

دو تیم نتوانستند در ۱۲۰ دقیقه بازی توپی را از خط دروازه یکدیگر عبور دهند و بدون گل مساوی به‌ وقت‌های تلف‌شده رفتند.

پنالتی‌های چوکا را یامین فلاح و بهزاد یوسف علیپور از دست دادند و رضا اعتمادی و صالحی به ثمر رساندند.

آرمان اکوان، مصطفی سالاری، ماهان رحمانی و حسین حیدری نیز تمام ضربات مس کرمان را به گل تبدیل کردند.

مس کرمان در ضربات پنالتی باتجربه‌تر عمل کرد و موفق شد به مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران راه پیدا کند و چوکا تالش وداع تلخ و زودهنگامی را تجربه کرد.

چوکا تالش که در بازی‌های آینده فقط لیگ دسته یک را پیش رو دارد بایستی تمام تلاش خود را به کار ببندد تا از ماراتن جام آزادگان با حداقل حفظ سهمیه بیرون آید در غیر این صورت شادی چوکایی ها پس از بیست سال دوامی نخواهد آورد و دوباره به فراموش‌خانه لیگ دو تبعید خواهند شد.

چوکا تالش در هفته آینده لیگ دسته یک کشور جام آزادگان به شیراز خواهد رفت و میهمان قشقایی شیراز است و مس کرمان هم به تهران می‌رود تا هوادار تهران پذیرای آن‌ها باشد.

انتهای پیتم/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول