اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| از کشف محموله 30 تنی نهاده‌های دامی تا توزیع ۵ هزار و ۴۰ حلقه لاستیک در استان ایلام

در بسته خبری هفتگی، خبرهایی همچون «توزیع ۵ هزار و ۴۰ حلقه لاستیک در استان ایلام» ، « توقیف محموله‌های قاچاق لوازم خانگی در ایلام»، «کشف محموله 30 تنی نهاده‌های دامی در ایلام» و... منتشر شده است.

بسته خبری| از کشف محموله 30 تنی نهاده‌های دامی تا توزیع ۵ هزار و ۴۰ حلقه لاستیک در استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در این بسته خبری خبرهایی همچون « توزیع ۵ هزار و ۴۰ حلقه لاستیک در استان ایلام» ، « توقیف محموله‌های قاچاق لوازم خانگی در ایلام» ، « پرداخت ۷۱۳۸ فقره تسهیلات ازدواج در ایلام»، «فعالیت ۳۰۷ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان ایلام» ،« کشف محموله 30 تنی نهاده‌های دامی در ایلام» و « احداث 2 مجتمع گردشگری ساحلی در بدره» منتشر شده است.

۵ هزار و ۴۰ حلقه لاستیک در استان ایلام توزیع شد

نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۵ هزار و ۴۰ حلقه لاستیک بین ناوگان جاده‌ای با ارز دولتی وارد استان و تحویل رانندگان شده است.

وی با بیان اینکه توزیع لاستیک در این استان با نرخ مصوب دولتی با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت از طریق نمایندگی‌های لاستیک صورت می‌گیرد، افزود: از آغاز اجرای این طرح( سال ۹۷ تاکنون) بیش از ۳۰ هزار حلقه لاستیک توسط مالکان ناوگان در استان جذب و خریداری شده است.

محموله‌های قاچاق لوازم خانگی در ایلام توقیف شد

سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه استان گفت: سه محموله لوازم خانگی قاچاق شامل یخچال و فریزر در محورهای سرابله و صالح آباد با هوشیاری پلیس راه توقیف شد.

وی افزود: در این راستا هر سه راننده وسیله نقلیه حامل بار قاچاق، به همراه کالای مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

پرداخت ۷۱۳۸ فقره تسهیلات ازدواج در ایلام 

محمد نوذری سرپرست استانداری ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۶۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای استان در نظر گرفته شده که از این میزان ۷۱۳۸ فقره تسهیلات ازدواج در استان پرداخت شده و ۶۲۵ فقره نیز در انتظار پرداخت است

وی افزود: جوان مبدا و محور اصلی توسعه و تحول در کشور است که امروز یکی از بحث‌های مهم در جامعه علاوه بر موضوع اشتغال و رفع معضل بیکاری، ازدواج جوانان است که باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

فعالیت ۳۰۷ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان ایلام

حجت الاسلام و المسلمین  علی چراغی‌پور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: در حال حاضر ۳۰۷ کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد استان راه اندازی شده است که زمینه ساز جذب جوانان و نوجوانان به مساجد هستند.

وی افزود: حدود ۱۰۰۰ باب مسجد، حسینیه و بقعه متبرکه در استان ایلام وجود دارد و در حال حاضر ۳۰۷ کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد استان راه اندازی شده است.

محموله 30 تنی نهاده‌های دامی در ایلام کشف شد

سرهنگ دلاور القاصی‌مهر فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: محموله نهاده‌های دامی قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان به ارزش 5 میلیارد ریال در استان کشف شد.

وی اظهار کرد: در پی اخبار و اطلاعات واصله به پلیس امنیت اقتصادی استان، مبنی بر فعالیت فردی در امر قاچاق نهاده‌های دامی به خارج از استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

احداث 2 مجتمع گردشگری ساحلی در بدره

عبدالمالک شنبه‌زاده مدیرکل میراث فرهنگی استان ایلام گفت: ۲ مجتمع گردشگری ساحلی در شهرستان بدره احداث می‌شود.

وی افزود: با تقاضای ایجاد ۴ طرح گردشگری و بوم‌گردی با توجه به نیاز استان و دارابودن پتانسیل مناطق مورد نظر برای اجرای این طرح‌ها شامل ۲ واحد اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان دره‌شهر و ۲ مجتمع گردشگری ساحلی در شهرستان بدره با حجم سرمایه‌گذاری ۳۵ میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغال‌زایی ۱۸ نفر موافقت شده است.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول