اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مسابقات بین‌المللی هندبال نوجوانان با قهرمانی ایران به پایان رسید

نایب رئیس هیات هندبال استان یزد گفت: اولین دوره مسابقات بین المللی چند جانبه هندبال نوجوانان به میزبانی این شهرمیراث جهانی با قهرمانی تیم ملی ایران به پایان رسید.

مسابقات بین‌المللی  هندبال نوجوانان با قهرمانی ایران به پایان رسید

سیدضیاء غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار از فارس یزد، با اشاره به اهمیت وجود ورزشکاران رشته‌های مختلف در این استان، اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های ورزشی باید در اولویت اجرایی دست‌اندرکاران اجرایی و ورزشی استان قرار گیرد.

وی حمایت از ورزشکاران بومی را لازمه توسعه فرهنگی و پویایی بیش از پیش جامعه دانست و افزود: در این راستا قرار است،اولین  دوره مسابقات بین المللی چند جانبه هندبال نوجوانان به میزبانی شهرمیراث جهانی یزد برگزار شود.

نایب رئیس هیات هندبال استان یزد گفت: در این دوره از مسابقات که با حضور تیم‌های ملی نوجوانان ایران، ازبکستان، عراق و تیم منتخب یزد برگزار شد، تیم ملی نوجوانان ایران به مقام قهرمانی و تیم ملی عراق مقام دوم اولین  دوره مسابقات بین المللی چند جانبه هندبال نوجوانان را کسب کرد.

غلامی در پایان با بیان این‌که مقام سوم این دوره مسابقات نیز به صورت مشترک به تیم ملی نوجوانان ازبکستان و منتخب یزد اختصاص یافته، تصریح کرد: برگزاری این مسابقات با وجود تعطیلی‌های کرونایی اتفاق بزرگی در حوزه ورزشی استان یزد محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول