اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

نقش آفرینی مهندسان جهادی در تکمیل بیمارستان امیرالمومنین(ع)

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با اشاره به اینکه ارتباط خوبی بین این سازمان و دانشگاه علوم پزشکی قم برقرار شده است، گفت: فراخوانی برای کمک‌های جهادی بین اعضای سازمان اعلام شد که با استقبال خوب مهندسان مواجه شد و در این برهه شاهد همکاری بسیار خوبی بین جامعه مهندسی و پزشکی بودیم که در هیچ برهه سابقه نداشته است.

نقش آفرینی مهندسان جهادی در تکمیل بیمارستان امیرالمومنین(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امین مقومی در مراسم تجلیل از مهندسان جهادی سازمان نظام مهندسی قم که در ایام شیوع ویروس کرونا در تکمیل بیمارستان امیرالمومنین(ع) و سایر مراکز درمانی استان به صورت داوطلبانه و جهادی مشغول فعالیت بوده‌اند اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته جامعه مهندسین استان همانند سایر اقشار همت مضاعفی داشتند و از هیچ گونه اقدامی برای مقابله با ویروس کرونا که نیاز استان بوده دریغ نکردند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم بیان کرد: ارتباط خوبی بین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و دانشگاه علوم پزشکی قم برقرار بوده و فراخوانی برای کمک‌های جهادی بین اعضای سازمان اعلام شد که با استقبال خوب مهندسان مواجه گردید و در این برهه شاهد همکاری بسیار خوبی بین جامعه مهندسی و پزشکی بودیم که در هیچ برهه سابقه نداشته است.

وی گفت: پس از اعلام فراخوان همکاری، تعدادی از مهندسان در رشته‌های مختلف به صورت جهادی در راستای تکمیل بیمارستان امیرالمومنین (ع) وارد میدان شدند و خدمات خالصانه و بدون هیچ گونه چشم داشت مادی ارائه کردند.

مقومی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در همان روزهای ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان آمادگی خود برای در اختیار قرار دادن مجموعه خانه مهندس اعلام کرد و در ادامه کار شاهد برپایی بیمارستان سیار ارتش جمهوری اسلامی ایران در مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس بودیم که خدمات خوب درمانی به اهالی پردیسان ارائه شد.

وی اضافه کرد: در زمینه تهیه اقلام پزشکی از جمله ماسک، لباس محافظتی کادر درمان و سایر موارد مورد نیاز کادر پزشکی، مهندسان همکاری و مشارکت خوبی داشتند و در چندین مرحله نیز بسته‌های معیشتی توسط گروه‌های مختلف جهادی و خیرین مهندس تهیه و در بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع شد و این اقدام همچنان ادامه دارد و به مناسبت میلاد امیرالمومنین(ع) نیز تعدادی بسته معیشتی آماده توزیع بین نیازمندان است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم افزود: فعالیت‌های گروه‌های جهادی در حوزه مهندسی تقویت شده و هم اکنون این فعالیت‌ها در دو عرصه تهیه بسته‌های معیشتی و همچنین ساخت و تعمیر مسکن محرومین دنبال می‌شود و در قالب پویش یک جرعه مهربانی با شناسایی نیازمندان اقدامات مناسبی برای دستگیری از این عزیزان برنامه ریزی می شود.

مقومی در پایان یادآور شد: آحاد مردم عزیز ما این روزها قدردان زحمات و تلاش‌های کادر درمان هستند و در استان قم نیز دانشگاه علوم پزشکی به ریاست دکتر قدیر زحمات فراوانی به منظور کنترل این بیماری متقبل شدند که امیدواریم هر چه زودتر شاهد نابودی این بیماری باشیم.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول