اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

روند بستری بیماران کرونایی در قم هشدار دهنده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: تعداد تست‌های مثبت کرونا در قم کمی افزایش یافته و روند بستری بیماران بستری هشدار دهنده است و همه مردم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانع از پیک مجدد شود.

روند بستری بیماران کرونایی در قم هشدار دهنده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا قدیر نیز در مراسم تجلیل از مهندسان جهادی عرصه سلامت استان قم اظهار کرد: کار مهندسان در راه اندازی بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم شایسته تجلیل بود و اگر در آن زمان این کار صورت نمی گرفت شاهد رها شدن نیم کاره این پروژه همانند برخی پروژه‌های مشابه دیگر بودیم که خوشبختانه با جذب بودجه مناسب و همت استان امروز شاهد خدمات دهی این بیمارستان به بیماران کرونایی و سایر بیماران هستیم.

وی افزود: بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم طبق آخرین استانداردهای وزارت بهداشت و درمان ساخته شده و جز بهترین بیمارستان‌های کشور است و تاکید ما این بوده که این بیمارستان در گام اول به بیماران کرونایی خدمات ارائه دهد چرا که هدف اصلی تکمیل آن نیز همین امر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم عنوان کرد: در مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم نیز که در اختیار ارتش جمهوری اسلامی برای برپایی بیمارستان سیار قرار گرفته بود ؛ اقدامات بسیار مناسب و تاثیرگذاری صورت گرفت که این همکاری و همراهی جای تقدیر دارد.

قدیر در ادامه با اشاره به شرایط ویروس کرونا در استان قم اظهار کرد: امروز شاهد یک پیچ حساس در زمینه مقابله با ویروس کرونا هستیم؛ چرا که ویروس جهش یافته انگلیسی این روزها در کشور نیز مشاهده شده، به همین دلیل باید مراقبت بیشتری صورت گیرد و نباید غافل باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با بیان اینکه صعود مختصری در تعداد مراجعات به مراکز درمانی منتخب به صورت سرپایی در استان قم دیده می‌شود افزود: تعداد تست‌های مثبت هم کمی افزایش یافته و روند بستری بیماران بستری هشدار دهنده است و همه مردم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانع از پیک مجدد شود.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول